اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور قرآنی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

جمع‌خوانی جزء سی‌ام قرآن مجید توسط دانش‌آموزان کردستانی

خبرگزاری فارس: مسئول امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان خبر داد: در سال‌تحصیلی 92-91 دانش‌آموزان استان کردستان، جزء سی‌ام قرآن مجید را در مدارس جمع‌خوانی می‌کنند.

جمع‌خوانی جزء سی‌ام قرآن مجید توسط دانش‌آموزان کردستانی

سیروان کردبهمن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این برنامه هر روز در مراسم صبحگاه و یا ظهرگاه مدارس برگزار و یکی از سوره‌های جزء سی‌ام قرآن مجید توسط دانش‌آموزان مدارس جمع‌خوانی خواهد شد.

وی به اولیای دانش‌آموزان توصیه کرد برای تثبیت و حفظ سوره‌ها در منزل به تکرار و تمرین آیات بپردازند تا دانش‌آموزان آمادگی بیشتری برای اجرای برنامه قرآنی داشته باشند.

وی هدف از برگزاری طرح جمع‌خوانی قرآن کریم را انس بیش از پیش دانش‌آموزان با قرآن کریم و فراگیری آیات این کلام الهی برشمرد.

مسئول امور قرآنی عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: باید زمینه مشارکت دانش‌آموزان در یادگیری قرآن کریم را فراهم و آنها را با این کلام الهی بیشتر مانوس کرد.

کردبهمن تلاش آموزش و پرورش کردستان در راستای آموزش قرآن کریم به دانش‌آموزان را ستودنی خواند و گفت: دانش‌آموزان و والدین آنها نیز باید در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

وی همچنین تلاش مربیان و معلمین مدارس در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن کریم را ضروری خواند و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

وی در پایان سخنان خود قرآن را کتاب الهی و تنها کلید سعادت انسان‌ها برشمرد و گفت: باید برای فراگیری این کتاب الهی و بکار بردن دستورات آن در زندگی کوشا باشیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول