اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری چهارمین جشنواره هنرهای تجمسی بسیج هنرمندان فارس

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن هنرهای تجمسی بسیج هنرمندان فارس گفت: چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین جشنواره هنرهای تجمسی بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان فارس،  دبیر چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان فارس اظهار داشت: این جشنواره به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص آذر‌ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

روح‌الله محرری با اشاره به اینکه جشنواره بسیج در رشته‌های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی و کاریکاتور برگزار می‌شود، ادامه داد: هنرمندان می‌توانند در مرحله مقدماتی تصویر آثار خود را همراه با پرینت مناسب از طریق آدرس ir.htbhfarsj تا دهم آبان‌ماه سال جاری ارسال کنند.

وی افزود: آنها باید تا 16 آبان‌ماه امسال با مراجعه به دبیرخانه مرکزی نسبت به تحویل اصل آثار خود اقدام کنند.

محرری ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند اصل آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شیراز، چهار راه حافظیه، مجموعه فرهنگی هنری حافظ، دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها، دبیرخانه جشنواره بسیج هنرمندان فارس ارسال کنند.

دبیر چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان فارس موضوعات شرکت در جشنواره را شامل بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری، عدالت و ستم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، شهادت، ایثار و مهرورزی و بیداری اسلامی برشمرد و گفت: همچنین تبیین و تبلیغ اهداف آرمان حرکت‌های اسلامی منطقه، تجلیل از مردم به پاخواسته، عنوان سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی) و بخش ویژه در مورد محرم، آیین‌ها و مناسبت‌های آن است.

وی با تاکید بر اینکه اصل آثار مورد داوری و ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: آثار ارسالی باید تاکنون منتشر نشده و یا در جشنواره دیگری توسط صاحبان اثر شرکت داده نشده باشند.

محرری خاطرنشان کرد: به منظور بررسی دقیق آثار هنری رسیده به دبیرخانه توسط هیئت داوران، آثار ارسالی پس از 16 آبان‌ماه جاری پذیرش نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: به تمام آثار رسیده به دبیرخانه گواهی شرکت در جشنواره بسیج تعلق می‌گیرد و همچنین آثار هنری پس از برگزاری جشنواره به صاحبان اثر بازگردانده می‌شود.

دبیر انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان فارس حداکثر سن شرکت‌کنندگان در این جشنواره را 35 سال دانست و اظهار داشت: هنرمندان باید نام و نام خانوادگی و امضای خود را بر روی اثر درج کنند.

محرری در پایان گفت: از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس، جشنواره و نمایشگاه آثار پذیرفته شده در هفته نخست آذرماه امسال همزمان با نخستین دهه محرم سال جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول