اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست امسال

471 هزار مرسوله پستی در جیرفت جا به ‌جا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان جیرفت گفت: در نیمه نخست سال جاری جابه‌جایی 471 هزار و 636 مرسوله پستی را در این شهرستان داشتیم.

471 هزار مرسوله پستی در جیرفت جا به ‌جا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا واحدی ظهر امروز در دیدار کارکنان این نهاد با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: پست از گذشته تاکنون نقش غیر قابل انکاری در جوامع ایفا کرده است.

وی افزود: پست در شکل‌گیری تمدن‌ها و جوامع بشری نقش مؤثری داشته است، به ویژه امروز که با تبدیل جهان به یک دهکده کوچک جهانی و در عصر ارتباطات پیشرفته هنوز شاهد نقش کارآمد مجموعه پست در ایجاد ارتباطات هستیم.

واحدی تصریح کرد: در این راستا می‌توان به نقش و تأثیر پست در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته اداره پست شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: اداره پست جیرفت با دارا بودن 73 واحد پستی در سطح شهر مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

رئیس اداره پست جیرفت گفت: از این تعداد دو واحد دولتی، 20 دفتر خدمات ارتباط شهری، 39 دفتر خدمات ارتباطی روستایی و 12 نمایندگی پستی است.

واحدی اذعان داشت: پوشش مساحتی هر واحد پستی 178 کیلومتر مربع  و پوشش جمعیتی هر واحد پستی 4 هزار و 664 نفر است.

وی افزود: در نیمه نخست سال جاری جابه‌جایی 471 هزار و 636 مرسوله پستی را داشتیم که از این تعداد 122 هزار و 966 فقره مرسوله صادره از شهرستان و 348 هزار و 670 مرسوله به جیرفت وارد شده است.

واحدی با بیان اینکه کد پستی 10 رقمی یکی از الزامات زندگی شهروندان در مراجعه آنها برای انجام کارهای روزمره زندگی است، گفت: اداره پست جیرفت با درک این مهم در سال جاری طرح به‌هنگام‌سازی و بازنگری کد پستی 10 رقمی در سطح شهرستان را به اجرا گذاشته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول