اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه امسال

بسیجیان عشایری استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی از اعزام بسیجیان روستایی و عشایری استان به مسابقات قهرمانی کشور در آبان ماه امسال خبر داد.

بسیجیان عشایری استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

علی عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بسیجیان روستایی و عشایری کشور آبان ماه امسال در رامسر برگزار می‌شود که بسیجیان استان در پنج رشته هفت سنگ، دال‌پلان، طناب‌کشی، دارت و لیله این دوره از رقابت‌‌ها شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: فردا نیز تیم هفت سنگ آقایان به منظور شرکت در مسابقات قهرمان کشوری به شهرکرد اعزام می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی با اشاره به اعزام تیم بانوان به مسابقات قهرمانی کشور بیان داشت: تیم دال‌پلان، لیله و یه قل‌دو قل بانوان 24 مهر ماه به منظور شرکت در مسابقات کشوری عازم مشهد خواهند شد.

عشوری در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون برنامه‌های هفته ورزش و جوانان گفت: در هفته ورزش و جوانان پنج همایش بزرگ پیاده‌روی در سطح روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته‌‌های رزمی، فوتسال، والیبال، بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های این هیئت در هفته ورزش و جوانان است.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی در ادامه از ثبت 300 بازی بومی و محلی در استان خبر داد و گفت: این تعداد بازی به زودی در قالب یک کتابچه چاپ و معرفی خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر 11 هزار و 500 نفر ورزشکار در شهرهای مختلف استان زیر پوشش این انجمن به فعالیت‌های ورزشی مشغولند.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول