اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه:

رسانه‌ ملی مسابقات ورزشی بانوان را پخش کند

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: رسانه‌های جمعی با پرداختن به ورزش بانوان و به ویژه سیما با پخش مسابقات آنها، کمک بزرگی به رشد و جلب حمایت‌ برای ورزش بانوان خواهند کرد.

رسانه‌ ملی مسابقات ورزشی بانوان را پخش کند

زهرا رنجبررضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت، اظهار داشت: چنانچه رسانه‌های تصویری نسبت به پخش کردن مسابقات ورزشی بانوان اهتمام کنند حمایت‌کننده‌های مالی به راحتی جهت پشتیبانی از این تیم‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.

وی در پاسخ با این سوال که امکان پخش کدام مسابقات وجود دارد، اضافه کرد: رقابت‌هایی که بین ورزشکاران رشته‌های تیراندازی با کمان و تفنگ برگزار می‌شود قابلیت پخش کردن دارد کما اینکه باید این موضوع را در نظر گرفت که همه فدراسیون‌های ورزشی لباس مخصوص برای افراد زیرپوشش خود طراحی کرده و خواهران با پوشش مناسب و حجاب کامل در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رنجبررضایی با بیان اینکه برای جذب اسپانسر نیازی جدی به تبلیغ ورزش بانوان وجود دارد، اظهار داشت: تنها کسانی نسبت به آوردن سرمایه جهت رشد ورزش اهتمام می‌کنند که امکان دیده‌شدن محصولات تولیدی آنها وجود داشته باشد ولی در حوزه ورزش بانوان این شرایط فراهم نیست اما با لحاظ این موضوع که بانوان با رعایت اخلاق اسلامی و پوشش شایسته در مسابقات شرکت می‌کنند می‌توان در این زمینه تصمیم‌های جدید اتخاذ کرد.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه با بیان اینکه حجاب برای بانوان هیچ‌گونه محدودیتی ایجاد نکرده است، اظهار داشت: جوانان ما در محیط اسلامی به رشد و نمو توانمندی‌های خود اهتمام می‌کنند به همین دلیل با ظاهری آراسته و مطابق با معیارهای دینی در رقابت‌های ملی و جهانی حضور پیدا می‌کنند به طوری که این موضوع نه‌تنها برای آنها مسئله‌ساز نیست بلکه با یاری خداوند و حضرت فاطمه (س) بیش از بیش موفق شده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول