اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی بولینگ:

یک سالن استاندارد بولینگ در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی بولینگ گفت: استعدادهای بسیاری برای رشته بولینگ در کشور وجود دارد اما در حال حاضر حتی یک سالن بولینگ استاندارد هم در کشور وجود ندارد.

یک سالن استاندارد بولینگ در کشور وجود ندارد

امیر دل‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از سال 1384 ورزش بولینگ را آغاز کرده و از سال 1387 نیز تاکنون عضو تیم ملی بولینگ ایران هستم.

وی با بیان اینکه استعدادهای بسیاری در این رشته در استان اصفهان و کشور وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر استعدادهای زیادی در بولینگ کشور وجود دارد اما امکانات و برنامه‌ریزی درستی برای رشد و شکوفایی این استعدادها وجود ندارد.

بازیکن تیم ملی بولینگ ادامه داد: فردی که قصد دارد به این رشته ورزشی بپردازد در درجه نخست باید علاقه فراوانی به این رشته داشته باشد و مربیان باید بازیکنی را که در ابتدای کار فنون این رشته را نمی‌داند به این رشته علاقه‌مند کنند.

وی در ادامه به رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان اشاره کرد و افزود: داوودی فرد بسیار کاردان و خوبی است که با علاقه بسیار سعی در پیشرفت این رشته ورزشی در استان دارد.

دل‌آرا با بیان اینکه یک سالن استاندارد بولینگ در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: من بسیار علاقه دارم و دوست دارم که این رشته ورزشی را به نوجوانان و جوانان یاد بدهم اما در حال حاضر با توجه به بالا رفتن نرخ ارز همه وسایل این رشته در کشور گران شده است به نحوی که قیمت یک توپ این رشته در حدود 800 هزار تومان نسبت به قبل گران‌تر شده است.

وی تاکید کرد: در گذشته برای اینکه مدرک برنز یا درجه سه خود را به درجه دو ارتقاء دهیم یک میلیون و 500هزار تومان پرداخت می‌کردیم اما در حال حاضر گرفتن این مدرک نزدیک به 5 میلیون تومان خرج دارد.

بازیکن تیم ملی بولینگ در پایان افزود: امیدواریم با توجه مسئولان رشد و ارتقای هرچه بیشتر این رشته مفرح در کشور را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول