اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

جوانان نیازمند برنامه‌های مدرن برای رفع مشکلاتشان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به جمعیت یک میلیون و 650 هزار نفری جوانان در استان اصفهان می‌طلبد با برنامه مدرن‌تری به منظور تحقق اهداف مشخص شده حرکت کنیم.

جوانان نیازمند برنامه‌های مدرن برای رفع مشکلاتشان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اظهار کرد: جمعیت جوان در کشور ما وظیفه سنگینی را متوجه مسئولان کرده به‌ نحوی ‌که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز همان‌طور که امور ورزش را به صورت جدی دنبال می‌کند در راستای رفع مسائل مرتبط با جوانان نیز گام‌هایی برداشته است که این مهم با توجه به جمعیت یک میلیون و 650 هزار نفری جوانان در استان اصفهان می‌طلبد با برنامه مدرن‌تری به منظور تحقق اهداف مشخص شده حرکت کنیم.

وی افزود: به هیچ عنوان تفاوتی بین مسائل ورزشی و امور جوانان وجود ندارد و همان‌طور که ورزش در ابعاد مختلف مورد توجه قرار دارد، امور جوانان نیز دغدغه اصلی است به همین دلیل نباید در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز مسائل مربوط به جوانان مغفول بماند و باید با قدرت در راستای وظایفی که بر عهده اداره کل است حرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: البته نباید از نظر دور داشت که رفع مشکلات جوانان فقط بر عهده ادارات ورزش و جوانان است، اما به عنوان محور باید در راستای تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان گام‌های مؤثرتری برای جامعه جوان برداشته شود.

وی همچنین توسعه ورزش همگانی را مورد تاکید قرارداد و افزود: برنامه‌هایی که برای رواج ورزش در خانواده‌ها از همان آغازین روزهای فعالیت در ورزش استان تدوین شد باید همچنان مورد توجه قرار گیرد و با مطالعه بیشتر و برنامه‌های مدرن‌تر زمینه حضور بیشتری از خانواده‌ها در ورزش را داشته باشیم.

محمدجواهری گفت: توسعه ورزش عمومی در اصفهان نشاط بیشتر و سلامتی را به ارمغان می‌آورد که این مهم موفقیت‌های قابل توجهی را در راستای موفقیت دیگر عرصه‌ها نیز در بردارد چرا که هر فرد با هر نقشی در جامعه، در صورتی که با ورزش سطح سلامت خود را ارتقاء دهد می‌تواند خدمت رسانی بیشتری به مردم داشته باشد.

وی مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها را به حمایت از هیئت‌های ورزشی به منظور توسعه ورزش قهرمانی رهنمون ساخت و تاکید کرد: بسیاری از استعدادهای رشته‌های مختلف در شهرستان‌ها هستند که این مهم برنامه‌ریزی‌های بهتر و مدون‌تر را در راستای پیشرفت مستعدین می‌طلبد و در این بین اداره کل نیز حامی قهرمانان شهرستانی نیز هست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان توجه ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها را به احیای ورزش‌های سنتی، بومی و محلی جلب و اظهار کرد: ورزش‌های سنتی و بومی محلی نباید فراموش شوند و باید با برنامه زمینه توسعه این رشته‌ها را فراهم کرد.

وی با اشاره به جمعیت 45 درصدی بانوان استان اضافه کرد: به هیچ وجه نگاه صنفی به ورزش نباید در سطح استان اصفهان وجود داشته باشد بنابراین باید زمینه توسعه ورزش بانوان نیز باقدرت بیشتری مد نظر قرار گیرد.

محمدجواهری با اشاره به پیشنهاد شورای عالی ورزش استان اصفهان تاکید کرد: تحقق شورای عالی ورزش می‌تواند دیگر دستگاه‌های اجرایی را نیز با ورزش درگیر کند، به طوری‌ که با مدیریت واحد ورزش از همه امکاناتی که می‌توان از آن برای توسعه ورزش در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم فرا خواند استفاده کرد.

به گزارش فارس، در این گردهمایی علیرضا غیور معاون توسعه منابع مالی و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، محسن سالاری معاون فرهنگی و امور جوانان، مرادی رئیس اداره توسعه منابع و پشتیبانی و همچنین محمودیه رئیس اداره فنی مهندسی و دیگر مسئولان ستادی حضور داشتند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول