اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی گناوه خبر داد

تصویب 43 میلیارد ریال طرح کشاورزی در گناوه

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: 8 طرح کشاورزی با 4 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در این شهرستان تصویب شده است.

تصویب 43 میلیارد ریال طرح کشاورزی در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه سیدحسن موسوی عصر امروز در بازدید از مزارع و اراضی کشاورزی شهرستان گناوه اظهار داشت: تاکنون هفت کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان گناوه برگزار شده است که در هفتمین کارگروه بعد از بحث و تبادل نظر تعداد هشت طرح در بخش کشاورزی مصوب شد.

وی افزود: با اجرا و بهره‎برداری از این تعداد طرح در صورت تامین اعتبار لازم 48 نفر به صورت مستقیم در این طرح‎ها مشغول به کار می‎شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه یادآور شد: این طرح‎ها با اولویت پروژه‎های دامی، زراعی، باغی و صنایع تبدیلی پیش‌بینی شده‎اند.

موسوی بیان کرد: طرح‌های مصوب شده در این کارگروه شامل یک واحد سردخانه هزار تنی، یک واحد بسته‌بندی خرمای شکلاتی، چهار واحد مرغداری، دو واحد احداث جایگاه و خرید گاو شیری است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 366 طرح با اشتغال 368 نفر و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در بخش کشاورزی در شهرستان گناوه تصویب شده است که با رفع موانع می‏توان تا پایان اجرای این طرح‏ها شاهد تحولی عظیم در بخش کشاورزی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول