اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی خبر داد

ارائه آموزش‌های پیشگیری از حمل مواد مخدر به حجاج/ اعزام زائران از فردا

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی از ارائه آموزش‌های پیشگیری از حمل مواد مخدر و قوانین سخت‌گیرانه عربستان در این مورد به 675 زائر بیت‌الله‌الحرام این استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های پیشگیری از حمل مواد مخدر به حجاج/ اعزام زائران از فردا

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این آموزش‌ها به تمام زائران شهرستان‌های این استان در قالب جلسات مختلف ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه عربستان قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای حمل مواد مخدر اعمال می‌کند، گفت: حتی در برخی از موارد کشف یک گرم مواد مخدر منجر به مجازات اعدام خواهد شد.

به گفته مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی این مجازات‌ها به صورت قطع گردن از سوی مسئولان این کشور اعمال می‌شود.

وی افزود: به همین منظور آموزش‌های مختلف در این زمینه به تمام زائران عازم حج ارائه شده که در پیشگیری بسیار موثر بوده است.

یزدان پناه اظهار کرد: البته علاوه بر عربستان در فرودگاه‌هایی که جابه‌جایی حجاج به سرزمین وحی صورت می‌گیرد، نیز کنترل‌های لازم به منظور جلوگیری از حمل مواد مخدر به این کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام زائران حج تمتع امسال خراسان‌شمالی از فردا آغاز می‌شود، اظهار امیدواری کرد تا در این زمینه با همکاری زائران هیچ‌گونه مسئله‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول