اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان خبر داد

تعیین نماینده ادارات برای پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان گفت: تعیین نماینده ادارات برای پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا از اولویت‌های مهم این نهاد در دشتستان است.

تعیین نماینده ادارات برای پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کامبیز ابراهیمی یگانه عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و به توسعه نظام اسلامی کمک فراوانی می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته آشنا شده و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنند و آشنایی با شهدا از مسائل مهمی است که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی یگانه بیان داشت: امروز دشمن از زاویه دیگر چشم به کشور دوخته است و با ناتوی فرهنگی در نظر دارد تا اهداف شوم و کینه خود را در کشور پیاده کند و مهم‌ترین و تنها راه‌حل شکست دشمنان و برنامه‌های شوم آنان آشنایی نسل نو با فرهنگ شهدا است.

وی اضافه کرد: نصب تابلوی سرامیکی شهدای هر شهر در سطح آن شهر از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان است و انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح مهم با این نهاد همکاری کنند و در ثواب این کار شریک شوند.

این مسئول اذعان داشت: اجرای این طرح هزینه‌ای سنگین به دنبال دارد و بر اساس برآوردهای اولیه صورت گرفته اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 400 میلیون ریال برای اجرای این طرح در شهرستان دشتستان نیاز داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان عنوان کرد: اجرای هر تابلوی شهید با هزینه 12 میلیون ریال صورت می‌پذیرد که در شهرستان دشتستان 700 شهید والا مقام وجود دارد.

ابراهیمی یگانه گفت: تعیین نماینده ادارات برای پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا از اولویت‌های مهم این نهاد است و از ادارات و دستگاه‌های اجرایی که تا کنون به معرفی نماینده برای پیگیری خانواده‌های شهدا اقدام نکرده‌اند انتظار داریم در اسرع وقت فرد نماینده خود را به فرمانداری یا بنیاد شهید شهرستان معرفی کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح پیگیری مسائل و مشکلات اداری خانواده‌های شهدا با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد و سبب رفاه و آسایش بیش از پیش این عزیزان می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول