اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

حاکمیت اخلاق و مذهب جامعه را از پلیس بی‌نیاز می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: دستاورد حاکمیت اخلاق و مذهب در جامعه کاهش جرم‌ها و بی‌نیازی جامعه به پلیس است.

حاکمیت اخلاق و مذهب جامعه را از پلیس بی‌نیاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حسین‌زاده چهارشنبه‌شب در باشگاه طوقانی این شهرستان اظهار داشت: در جامعه امروز با روشن شدن چراغ یک ورزشگاه، چراغ یک ندامتگاه بسته می‌شود.

وی همچنین ساخت مدرسه و مراکز فرهنگی و تفریحی را از دیگر عوامل کاهش جرم‌ها در جامعه دانست گفت: نقش آموزش و پرورش و معلمان در راستای هدفمند کردن جوانان به سوی خودباوری و خودساختگی امری حیاتی است.

رئیس هیئت کشتی کاشان همچنین بر نقش ورزشکاران در موفقیت پلیس تأکید کرد و گفت: پلیس با پرورش ورزشکاران و احداث سالن‌های ورزشی است که می‌تواند در کار خود موفق باشد.

حسین‌زاده در ادامه صداقت، مردانگی، صمیمیت و دستگیری از مظلوم را سرمایه اجتماعی ورزش و ورزشکاران در جامعه اعلام و خاطرنشان کرد: با رشد و توسعه اماکن ورزشی و افزایش ورزشکاران دیگر نیازی به پلیس در جامعه نیست.

در ادامه این مراسم معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان نیز با تأکید بر ایجاد امنیت و سلامت در جامعه بیان داشت: عدم هر یک از این دو مؤلفه مهم می‌تواند در رشد و توسعه اجتماعی وقفه ایجاد کند.

حسین حیدریان یادآور شد: ورزش ضامن سلامت جامعه است و جامعه‌ای در مسیر پیشرفت و ترقی قرار می‌گیرد که مردم آن در سلامت کامل فکری، روحی و جسمی قرار داشته باشند.

وی ساخت اماکن ورزشی و توجه به ورزش را مهمترین عامل سلامتی جامعه اعلام کرد و گفت: به هر میزان سرمایه‌گذاری در بخش ورزش می‌تواند از هزینه کردن در ساخت بیمارستان، دارو و درمان جلوگیری کند.

وی نقش خیّران در ورزش شهرستان را قابل تقدیر دانست و متذکر شد: انتظار می‌رود خیّران شهرستان همچنان مثل گذشته در امر احداث اماکن ورزشی برای نوجوانان و جوانان شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم که همراه با اجرای هنرنمایی‌های باستانی‌کاران نوجوان و جوان باشگاه ذوالفقار مقاومت بسیج کاشان بود ضمن تجلیل از دو ملی‌پوش والیبال ایران امیر غفور و ناصر رحیمی با اهدای لوح یاد بود از تلاش‌های حسین‌زاده رئیس پلیس آگاهی اصفهان و رئیس هیئت کشتی کاشان تقدیر شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول