اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

هدف دشمن سقوط اقتصاد ایران است / ‌دستگیری اخلالگران اقتصادی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه هدف دشمن سقوط اقتصاد ایران است، گفت: با مدیریت صحیح و دستگیری اخلالگران اقتصادی، می‌توان ‌آشفتگی بازار ارز و ‌تورم را در جامعه‌ از بین برد.

هدف دشمن سقوط اقتصاد ایران است / ‌دستگیری اخلالگران اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در آیین اختتامیه کنگره جغرافیدانان جهان اسلام در تبریز با اشاره به اهمیت علم جغرافیا در جامعه و اینکه در دین اسلام بر اهمیت این مسئله تاکید شده است، اظهار کرد: بیش از 20 مرتبه در قرآن به مسائل جغرافیایی مطرح شده که این امر نشان از اهمیت این علم دارد و برگزاری این چنین کنگره و همایش‌های در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی نشان از مهم بودن این علم در جامع بشری است.

وی با اشاره به نوسانات اخیر بازار ارز و اینکه دو عامل تحریم استکبار و سوء مدیریت در روزهای اخیر موجب افزایش گرانی و تورم در جامعه شده است، تصریح کرد: هر دو عامل تحریم و سوء مدیریت باعث این مشکلات شده و یک سری دلال نیز از این بازار آشفته سوء استفاده کردند که موجب نگرانی مردم شده که این مشکل در حال علاج است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه جامعه اسلامی نیازمند اقتصاد سالم است، یادآور شد: در حال حاضر جنگ استکبار جهانی با کشورمان در جنگ اقتصادی است که ملت سرافراز ایران در این جنگ نیز مثل جنگ‌های دیگری که علیه کشورمان به راه انداخته بودند با سربلندی پیروز خواهد شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه هدف دشمن سقوط اقتصاد  ایران است، افزود: با مدیریت صحیح و دستگیری اخلالگران اقتصادی، می‌توان ‌آشفتگی بازار ارز ‌را از بین برد.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول