اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

حفاظت از منابع طبیعی بر عهده همگان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان گفت: حفاظت از منابع طبیعی بر عهده همگان و وظیفه همه است.

حفاظت از منابع طبیعی بر عهده همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن اسکندری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی به عهده ارگان و یا اداره خاص نبوده و همه افراد باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی مسئله بی‌اهمیتی نبوده بلکه انجام توسعه پایدار است.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به علت برخی از مسائل موجود، منابع طبیعی در تهدید است، اضافه کرد: باید به گونه‌ای از منابع طبیعی استفاده شود که آیندگان از استفاده این منابع محروم نشوند.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی استان زنجان اقدامات مطلوبی را در راستای حفاظت از منابع طبیعی موجود در استان انجام داده است، افزود: جذب همیاران طبیعت از جمله اقداماتی است که در راستای حفاظت از منابع طبیعی صورت می‌گیرد.

اسکندری خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح همکارانی که به عنوان همیار طبیعت جذب شده‌اند، نیز در راستای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به توزیع نهال‌ در سطح استان اضافه کرد: این امر نیز در راستای حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی انجام می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان در ادامه با اشاره به منابع طبیعی و اراضی موجود در استان زنجان افزود: در حال حاضر 56 درصد از اراضی موجود در استان زنجان ملی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث پارک‌های جنگلی در استان افزود: همه پارک‌های جنگلی که در استان زنجان وجود دارد، توسط منابع طبیعی ایجاد شده‌اند.

اسکندری تصریح کرد: اقدامات مطلوبی که توسط منابع طبیعی استان زنجان انجام شده حاصل همکاری فعالان این بخش است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول