اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ دسته اول/

شاهین بحران‌زده به آرامش رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شاهین بوشهر عصر امروز با شکست استقلال اهواز در رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان از بحران خارج شده و به آرامش رسید.

شاهین بحران‌زده به آرامش رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر تیم‌های شاهین بوشهر و استقلال اهواز عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در حالی به مصاف هم رفتند که 4 هزار تماشاگر از نزدیک این بازی را تماشا می‌کردند.

 شاهین بوشهر که این روزها با مشکلات عدیده‌ مالی دست و پنجه نرم می‌کند و روزهای خوشی ندارد آمده بود تا با یک بازی هجومی و استفاده از فرصت میزبانی به یک پیروزی شیرین برسد.

اهوازی‌های آبی‌پوش نیز در این روز تلاش داشتند تا شاهین را در خانه متوقف کرده و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی سامان دهند.

شاهین دومین دیدار خانگی خود را باز هم با پیروزی پشت سر گذاشت، تا حمید کللی‌فرد سرمربی شاهین نشان دهد روی بازی‌های خانگی تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

گل دقیقه 3 میثم امیری امیدها را برای یک پیروزی راحت خانگی در دل هواداران شاهین زنده کرد، اما بازی خوب تکنیکی‌های خوزستانی سد راه سفیدهای بندر شد. حضور عباس برزن در میانه میدان و فرارهای سلیمانی از چپ و دانشیان از راست تاکتیک جدید شاهین در سیستم 4-2-3-1 بود.

شاهین در این دیدار دو بار توسط دانشیان و شکوهی تیر دروازه استقلال اهواز را به لرزه درآورد اما خطای فاحش حسن هوری یک پنالتی را برای عادل حردانی و تیمش در پی داشت.

با گل شدن پنالتی دوستان عاشوری بازیکن تازه وارد استقلال، شاهین سرا پا حمله شد تا اینکه ضربه زیبای دانشیان دومین پیروزی خانگی شاهین را در این فصل رقم زد.

شاهین با این پیروزی به رده هشتم جدول صعود کرد.

عباس برزن، شاید نام او را کمتر شنیده باشید اما حمید کللی‌فرد او را از لیگ استان بوشهر پسندید و به شاهین آورد، شماره 21 شاهین بر روی هر دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت.

نجابت و کم‌رویی عباس برزن در میدان ما را به یاد حضور رضا نظرزاده با لباس شاهین انداخت، برزن با غنای تکنیکی که دارد می‌تواند عصای دست شاهین در لیگ یک باشد.

داوری این بازی بر عهده اشکان خورشیدی و کمک‌های محمدرضا امینی و غلامرضا تیموری بود. داور در این بازی به محمد ویزواری، حسن هوری ،کاظم حیات منش از شاهین و محسن امینی ، فرزاد جعفری از استقلال اهواز کارت زرد نشان داد و در دقیقه 57 محسن امینی از استقلال اهواز را از بازی اخراج کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول