اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال

دومین شکست فوتبال صنعت ساری رقم خورد

خبرگزاری فارس: تیم صنعت ساری در هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور دومین شکست خانگی خود را متحمل شد.

دومین شکست فوتبال صنعت ساری رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صنعت ساری که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان شهرداری اردبیل بود در حضور یک هزار تماشاگر خود متحمل شکست سه بر یک شد.

ابتدای بازی با حملات تیم میزبان صنعت ساری همراه بود که تیم مهمان دقیقه به دقیقه نسبت به حریف بهتر ظاهر شد که در دقیقه 21 کاظم محمدی گل برتری شهرداری اردبیل را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تیم مهمان حمید فرجی برای صنعت ساری در دقیقه 30 موفق شد در یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه گل تساوی تیمش را وارد دروازه حریف کند.

بازی دو تیم تا ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با تساوی در حال اتمام بود تا اینکه حجت عرفانی در یک ضد حمله و روی غفلت مدافعان صنعت ساری موفق شد در وقت اضافه نیمه نخست گل دوم تیم شهرداری اردبیل را وارد دروازه صنعت ساری کرد.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان صنعت ساری توپ و میدان را در اختیار گرفتند که در این میان بازیکنان صنعت با عکس‌العمل‌های خوب دروازبان شهرداری اردبیل مواجه شدند و این دروازبان نگذاشت توپ ارسالی بازیکنان صنعت وارد دروازه‌اش شود.

بازیکنان صنعت ساری همچنان در پی جبران گل بودند که بار دیگر بازیکنان مهمان از غفلت تیم صنعت استفاده کرده و حمید غیبتی موفق شد در دقیقه 78 سومین گل تیمش را وارد دروازه صنعت ساری کند.

این دیدار یکی از بازی‌های پربرخورد لیگ بود که شیرزاد علی‌نیا داور این مسابقه به شش بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد که سهم تیم میزبان پنج کارت و مهمان یک کارت زرد بود.

در این مسابقه حمید فرجی، فرزاد زایر، کیوان مطهری، اسماعیل صمدی و امیرمحسن روزبیانی از تیم صنعت ساری و داوود احمدی از تیم شهرداری اردبیل به عنوان شش بازیکن اخطاری این بازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از چهار بازی خود با دو پیروزی و دو شکست شش امتیازی است و به احتمال فراوان با این شکست از رده چهارم یکی دو پله در جدول سقوط خواهد کرد.

از نکات قابل توجه تیم صنعت ساری اینکه این تیم در دو بازی خارج از خانه خود مقابل حریفان پیروز شد و در دو بازی خانگی خود مقابل حریفان و در حضور تماشاگران‌اش شکست را پذیرا شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول