اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

رهبری عامل وحدت آفرین در جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: رهبری معظم انقلاب عامل وحدت آفرین در جامعه اسلامی ایران است و به این دلیل سفر ایشان به خراسان شمالی بسیار در ایجاد وحدت در کشور و این استان تأثیر داشت.

رهبری عامل وحدت آفرین در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اصلی‌ترین عامل وحدت آفرین جامعه اسلامی به شمار می‌آید و باید قدر ایشان و این نعمت بزرگ الهی را دانست و برای سلامتی و طول عمرشان دعا کرد.

وی افزود: سفر مقام معظم رهبری در این استان همایش پیوند میان اقوام بود و همه را با نشاط و بصیرت در راستای اطاعت از رهبری معظم رهبری به خیابان‌ها کشاند.

سلیمانی با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری در این هفته در جمع نخبگان چراغ راه باشد، خاطرنشان کرد: باید سخنان مقام معظم درباره پرورش استعدادهای شکوفا شده در جامعه باید چراغ راه مسئولان در این عرصه باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: فتح الفتوح اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی تربیت نفوس جوانان جامعه است که باعث پیروزی و موفقیت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های علمی و فناوری شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر تأکید کرد: در حال حاضر ایران اسلامی در مسیر تولید علم بسیار سریع در حال پیشرفت است و در شرایط کنونی به جایگاه شانزدهمی در جهان رسیده‌ایم و پژوهشکده‌های خارجی پیش‌بینی کرده‌اند که ایران در شش سال آینده به جایگاه چهارمی جهان برسد که این جهشی یک باره است.

امام جمعه شوشتر در انتقادی از عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی در خوزستان افزود: تجمع‌های هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام را کمتر از چند ثانیه در صدا و سیمای استانی پخش می‌کنند، ولی اگر جشنی در فلان پارک اهواز برگزار شود و موسیقی و برنامه‌های کم‌محتوایی از این دست اجرا شود در صدا و سیمای استانی به صورت پخش مستقیم پخش خواهد شد که جای تأسف است.

سلیمانی تأکید کرد: بارها به مسئولان استانی در زمینه صدا و سیما تذکر داده‌ام، ولی اشتباهات در این باره به حدی رسیده که بنده حاضر نیستیم حتی بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه در صدا و سیمای خوزستان پخش شود، زیرا این امر باعث نارضایتی مردم می‌شود.

وی تأکید کرد: به هر شهرستان تنها چند ثانیه اختصاص داده می‌شود و در این چندثانیه یا عکس امام جمعه با ایراد کننده خطبه‌ها در تناقض است و یا مطالبی که به نقل از امام جمعه اعلام می‌شود آنی نیست که در خطبه‌ها اعلام شده و این جای نارضایتی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر اذعان داشت: در شرایط کنونی صدا و سیمای استان خوزستان تریبون و روابط عمومی برخی نهادهای خاص شده و استفاده از بیت‌المال در این زمینه اشکال دارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول