اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

دیدارهای مقام معظم رهبری با مردم توطئه‌های کور دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: دیدارهای مقام معظم رهبری با مردم توطئه‌های کور دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

دیدارهای مقام معظم رهبری با مردم توطئه‌های کور دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی صبح امروز و در جمع مردم تایباد با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم در این سفر، بیانات ایشان در جمع مردم را راهگشا دانست و اظهار داشت: دیدارهای مقام معظم رهبری با مردم و از نزدیک سبب خویشتن‌داری و اعتماد به نفس مردم شده و توطئه‌های کور دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

وی افزود: دشمنان ما بیکار ننشسته و آماده‌اند که برای انقلاب مشکل به وجود آورده و یاس و بدبینی و دلسردی را در جامعه گسترش دهند که در این مورد همه باید هوشیار بوده و نباید مشکلات نقل مجالس مردم باشد چرا که این خواسته دشمنان است و آنها می‌خواهند مردم دلسرد شوند و در مقابل نیز صبر و استقامت و پایداری ما سبب شکست دشمنان می‌شود.

وی افزود: مشکلات و گرانی‌های اخیر را مسئولان هرچه هست حل کنند و در برابر مشکلات دولت با ملت همراه باشد تا بر مشکلات فائق آییم.

خطیب جمعه شهرستان تایباد افزود: از اول انقلاب تحریم‌ها وجود داشته و این موضوع ربطی به موضوع انرژی هسته‌ای ندارد.

وی در نظر گرفتن مصالح مملکت و خون شهدا را از مظاهر تقوا خواند و گفت: در اصل دشمنان می‌خواهند که اسلام نباشد و در برابرشان خوار و ذلیل باشیم لیکن ملتی که شهید داده است هیچگاه تحت سلطه استکبار و زیر بار ظلم نمی‌رود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول