اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

ایران از گردنه تحریم‌ها به سلامت عبور می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران با همت مردم از گردنه تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب عبور می‌کند.

ایران از گردنه تحریم‌ها به سلامت عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت روز جهانی پست، مدیرکل و کارکنان اداره کل پست استان قزوین با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه برگزار شد، آیت‌الله هادی باریک‌بین رضایت‌مندی مردم را رسالت مدیران و کارمندان اداره پست دانست و تأکید کرد: هر مدیر و مسئولی که در جایگاه خود قرار می‌گیرد علاوه بر امانت‌داری و سعه‌ صدر باید در برابر مراجعه‌کنندگان برخورد مناسبی داشته باشد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: این اداره که بیشترین مراجعه‌کننده را در طول روز دارد، باید کارکنانش نیز با اخلاق باشند و در راستای خدمت‌گذاری صادقانه به مردم تلاش کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر خدمت‌رسانی همراه با تکریم مردم و همچنین ارزش نهادن به آنها باشد قطعا آن اداره و یا دستگاه به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مکتبی بر پایه اخلاق دانست و بیان کرد: این نظام برآمده از خون شهدا که با جان‌فشانی رزمندگان و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب به دست آمده بر پایه اخلاق، توحید، یگانه‌پرستی و خدا‌شناسی بنا شده است.

امام جمعه قزوین با اظهار رضایت از عملکرد اداره کل پست استان در خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با گزارشی که مدیرکل این اداره ارایه کرد، معلوم است رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به شهروندان استان از این دستگاه مطلوب بوده و جای تقدیر دارد.

باریک‌بین به تحریم‌های صورت گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: این ملت مقاوم از تمام گردنه‌های سخت به خوبی و سربلند بیرون آمده و این بار نیز پیروزی از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت رشید و شجاع خواهد بود.

وی تأکید کرد: این تحریم‌های اعمال شده از سوی استکبار هیچ تأثیری بر اراده ملت ایران اسلامی نخواهد داشت.

در ابتدای این دیدار نیز اکبر پورمظاهری مدیرکل پست استان قزوین گزارشی از عملکرد این اداره کل به استحضار امام جمعه قزوین رساند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول