اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم بیان کرد

فرهنگ‌سازی دینی وظیفه اصلی صدا و سیما

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: یکی از وظایف با اهمیت صدا و سیما فرهنگ‌سازی دینی است.

فرهنگ‌سازی دینی وظیفه اصلی صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری در نشست برنامه‌ریزی تعاملات صدا و سیمای مرکز قم با ادارات سطح استان با اشاره به روند خدمات‌رسانی و عمران و آبادانی در استان اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های صدا و سیما اطلاع‌رسانی عملکردهای انجام شده و فرهنگ‌سازی برای اجرای دیگر طرح‌ها در سطح استان است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم صدا و سیما تولید برنامه‌هایی در راستای فرهنگ‌سازی دینی است خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی دینی و فراهم‌سازی تغذیه فرهنگی برای جامعه از آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و صدا و سیما است که باید مورد توجه برنامه‌سازان این سازمان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به فرا رسیدن دهمین سالگرد تاسیس صدا و سیمای مرکز قم عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز قم تیمی منسجم و دلسوز است که در راستای پیشرفت استان قم قدم بر می‌دارد و همین موضوع موجب شده است تا این مرکز به عنوان یکی از برترین دستگاه‌های سطح استان معرفی شود.

وی با بیان اینکه تقویت بنیان‌های اعتقادی جامعه یکی از رسالت‌های رسانه‌های جمعی است اعلام کرد: با توجه به دیجیتالی شدن سیستم‌های پخش باید در راستای ارتقاء سیستم پخش از آنالوگ به دیجیتال تلاش کرد تا به بهترین شکل به مردم استان خدمت‌رسانی کرد.

انصاری با اشاره به بازدیدهای منطقه‌ای استاندار قم افزود: این بازدیدها زمینه مناسبی برای پوشش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی خدمات مسئولان استان به مردم سطح استان است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول