اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرند‌غرب خبر داد

عضویت 800 نوجوان در کانون پرورش فکری کرند‌غرب

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرند‌غرب گفت: این کانون دارای 800 عضو کودک و نوجوان دختر و پسر است که در سطح بین‌المللی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند.

عضویت 800 نوجوان در کانون پرورش فکری کرند‌غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رخساره واحدی در مراسم اختتامیه جشنواره یک هفته با کانون که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرند‌غرب برگزار شد اظهار کرد: این کانون دارای 800 عضو کودک و نوجوان دختر و پسر است که تا به حال موفقیت‌های بسیاری در سطح بین‌المللی‌، کشوری و استانی در رشته فرهنگی‌، هنری و ادبی کسب کرده‌اند‌.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرند‌غرب افزود: این کودکان تا به حال موفقیت‌های بسیاری در سطح  بین‌المللی‌، کشوری و استانی در رشته فرهنگی‌، هنری و ادبی کسب کرده‌اند‌.

علی هاشمی‌نیا نیز گفت: روز جهانی و هفته ملی کودک توسط همه ارگان‌ها و مسئولان در حوزه کودکان با هدف ارتقا همه‌جانبه سطح سلامت و تکامل کودکان مورد تاکید است.

هاشمی‌نیا ادامه داد: دین  اسلام به تربیت فرزندان و رسیدگی به کودکان تاکید بسیاری کرده است و کودکان را دارای حق و حقوقی می‌داند که باید حقوق کودکان را بشناسیم و به آن احترام بگذاریم.

وی تشریک مساعی همه بخش‌های موثر در زمینه کودک و نوجوان، افزایش آگاهی جامعه نسبت به این مسئله، توجه بیش از حد به فرهنگ غنی ملی و آموزه‌های دین مبین اسلام در حوزه کودکان در جهت ارتقا آگاهی عوامل مرتبط با کودک و فرهنگ‌سازی در راستای افزایش فعالیت‌های بدنی کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف این روز عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: کودکان ما آینده‌سازان فردا هستند باید به نیاز آنها توجه شود و مشکلات آنها نیز بررسی شود چراکه سرنوشت فردای مملکت به‌وسیله دستان کوچک این کودکان رقم خواهد خورد.

در این جشنواره غرفه‌های بسیاری شامل سفال‌، نقاشی‌، خاطره‌نویسی‌، نمایش عروسکی و نمایش فیلم وجود داشته و در پایان جشنواره به رسم یادبود به تمامی کودکان حاضر در مراسم و برگزیده کتاب‌خوانی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول