اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه

‌‌کودکان کنگاوری ‌بیعت‌نامه‌‌ برای مقام معظم رهبری ‌نوشتند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، کودکان کنگاوری بیعت‌نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند و آن را امضا کردند.

‌‌کودکان کنگاوری ‌بیعت‌نامه‌‌ برای مقام معظم رهبری ‌نوشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهناز فتاحی ظهر امروز در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره یک هفته با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اظهار کرد: جشنواره یک هفته با کانون‌ در استان کرمانشاه از 15 مهر به مدت یک هفته در تمام مراکز شهرستان‌های استان ‌برگزار شده است.

فتاحی تصریح کرد: محوریت برنامه‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان را " نوشتن خلاق" عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری جشن‌های بزرگ با حضور حجت‌الاسلام مهدی‌زاده از روحانیون قم با استقبال تعداد کثیری از کودکان مواجه شد.

فتاحی با اشاره به اینکه "کودک، خانواده و جامعه" شعار این هفته بود، افزود: حضور مدیر‌کل ارشاد اسلامی و امام جمعه اهل‌سنت در کرمانشاه در جمع کودکان از برنامه‌های این جشنواره بود.

کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خاطرنشان کرد: در این جشنواره غرفه‌های متعددی چون غرفه سفال، نقاشی، نوشتن خلاق‌، احکام و نماز، کاردستی، قصه‌گویی، نمایش فیلم عروسکی، بازی سرگرمی، غرفه فروش، غرفه‌پستی، غرفه روابط عمومی، اورژانس و معاونت بهداشتی دانشگاه بود.

وی با اشاره به اینکه در 16 مهر همزمان با تمام مرکز جشن روز جهانی کودک با حضور 2 هزار نفر در پارک معلم داشتیم، گفت: همچنین در این روز قطعه‌نامه حقوق کودکان با حضور اعضای ‌شورای شهر و شهرداری و بهزیستی قرائت شد.

کارشناس مسئول فرهنگی کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برنامه‌های شاخص این هفته به حضور مسئولان و همراه بودن آنان در کنار کودکان اشاره کرد و گفت‌: خانواده‌ها نیز در این یک هفته در کنار کودکانشان بودند.

فتاحی در پایان با اشاره به اینکه امروز آخرین روز جشنواره بود‌، اظهار کرد: کودکان کنگاوری امروز همزمان با سالروز ورود رهبر به استان بیعت‌نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند و طی مراسمی بیعت‌نامه را به امام جمعه شهرستان کنگاور تقدیم کردند.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول