اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

جمع‌آوری 44 میلیارد ریال کمک مردمی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در 6 ماه نخست امسال مردم استان بیش از 44 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

جمع‌آوری 44 میلیارد ریال کمک مردمی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: مردمان این دیار و منطقه اگر چه در وضعیت معیشتی مطلوبی به سر نمی‌برند و سطح درآمدهای آنها پایین بوده اما این مشکلات مانع عمل به اعتقادات این مردم نشده است.

وی ادامه داد: تدین، اخلاق معنوی و دینداری از شاخص‌های مردم خراسان جنوبی است و همین صفات برجسته اسلامی سبب شده که آنها در کمک به نیازمندان و محرومان جامعه همیشه پیشگام و پیشتاز باشند.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا‌کنون مردم استان بالغ بر 44 میلیارد و 934 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کرده‌اند، تصریح کرد: این میزان کمک اهدا شده در سال جاری نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است.

رضوی افزود: از این میزان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده مبلغ 11 میلیارد و 709 میلیون ریال کمک مردمی در قالب صدقات، احسان دانش‌آموز، نقدی و کالا، مبلغ 30 میلیارد و 785 میلیون ریال کمک وجوه شرعی و امانی در قالب ایتام، کفارات، اطعام، زکات و جشن عاطفه‌ها و مبلغ 2 میلیارد و 440 میلیون ریال سایر کمکهای مردمی بوده است.

وی گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات فرهنگی، درمانی، بهداشتی، ازدواج و مسکن افراد نیازمند و مددجویان این نهاد هزینه می‌شود.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: ادارات مستقر در شهرستان‌های استان در تمام طول سال آمادگی لازم به منظور جمع‌آوری  کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر، نیک‌اندیش و نیکوکار را دارند.

رضوی یادآور شد: امید است با خدمت به اقشار محروم جامعه بتوانیم اهداف عالیه نظام، انقلاب و امام خمینی (ره) که همیشه بر توجه به محرومان تاکید داشتند را محقق سازیم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول