اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کیف‌قاپ در مرند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کیف‌قاپ حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کیف‌قاپ در مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، غلامرضا سلطان‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اتخاذ برنامه‌های جدید امنیتی این فرماندهی برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت و افزایش سطح اقدامات پلیسی در شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار محلی، کوچک‌ترین فعالیت سارقان اموال عمومی و دولتی زیرنظر دقیق پلیس قرار گرفته است.

وی در ادامه اعلام داشت: عوامل پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری 11 طالقانی این شهرستان بعد انجام تحقیقات میدانی و پلیسی لازم در خصوص سرقت موتورسیکلت و کیف‌قاپی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان مرند با به دست آوردن مستندات لازم و کافی سارق سابقه‌دار حرفه‌ای به نام «س.س» و فالگیر و کلاهبردار به نام «آ.پ» شناسایی کردند.

سلطان‌پور افزود: نفر اول بعد از شناسایی از شهرستان مرند متواری و به شهرستان کرج رفته بود و هنگامی که قصد مراجعت به شهرستان مرند را داشت، عوامل پلیس نامبرده را در ترمینال تحت کنترل قرار داده و در نهایت دستگیر می‌کنند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 12 فقره سرقت موتورسیکلت از سطح شهرستان اعتراف کرد که در بازسازی صحنه‌های سرقت تمام آنها مورد تائید قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: کیف‌قاپی که با حرفه فالگیری اقدام به کیف‌قاپی می‌کرد نیز توسط عوامل انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شد که نامبرده نیز به پنج فقره کیف‌قاپی که با انجام فالگیری اقدام به آن می‌کرد اعتراف کرد و با مواجهه حضوری با مالباختگان اعترافات وی مورد تائید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با اعتراف سارقان دستگیر شده پرونده امر تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول