اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر نخل‌تقی خبر داد

بهره‌برداری از 60 پروژه عام‌المنفعه در نخل‌تقی

خبرگزاری فارس: شهردار نخل تقی گفت: بیش از 60 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در بندر نخل تقی که دستاورد دولت نهم و دهم و نتیجه تلاش شهرداری و شورای اسلامی بندر نخل تقی است به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 60 پروژه عام‌المنفعه در نخل‌تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد شیخیانی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهرداری نخل تقی اظهار داشت: تلاش برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرداری است.

شهردار بندر نخل‌تقی از اجرای 60 پروژه عام‌المنفعه در نخل‌تقی خبر داد و افزود: بیش از 60 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در بندر نخل تقی که دستاورد دولت نهم و دهم و نتیجه تلاش شهرداری و شورای اسلامی بندر نخل تقی است به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: اجرای پارک ساحلی، بلوار شهید مهدوی، بلوار شهید شهریاری، بلوار شهید رجایی، بلوار بسیج، خیابان دولت، خیابان سرباز گمنام و میدان الله و میدان شهرداری از جمله این طرح‌هاست.

شهردار نخل‌تقی اذعان داشت: ساختمان اداری شهرداری در 4 طبقه، ساختمان آتش نشانی، جایگاه سی ان جی و چندین خیابان و میدان و تاسیسات شهری نیز از دیگر پروژه‌هاست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری اظهار داشت: فرمایشات معظم‌له در ابتدای هر سال سرلوحه برنامه‌های کاری ماست.

شیخیانی با اشاره به اینکه دولت‎های نهم و دهم به صورت ویژه مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دولت‏های نهم و دهم را دولتی پر کار و احیا کننده ارزش‎ها و آرمان‎ها دانسته‎‏اند.

وی یادآور شد: مدیران خادمان مردم هستند و همه دست به دست هم داده‌ایم تا برای مردم خدمت صادقانه انجام دهیم.

شیخیانی افزود: به خاطر اینکه بتوانیم بخشی از زحمات شهدا را جبران کنیم تعدادی از بلوارها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و... را به ‌نام شهدا نامگذاری کرده‌ایم.

وی تعامل با مسئولین را در جذب درآمد و در نتیجه افزایش بودجه شهرداری بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری نخل تقی دوران طلایی خود را می‌گذراند که باید از همکاری و تلاش تمامی مسئولین استان قدردانی و سپاسگزاری کرد.

شهردار نخل تقی خاطر نشان کرد: باید از تمام توان و ظرفیت موجود در راستای رشد و اعتلای استان و شهرستان و کشور گام برداریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول