اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری کرمانشاه خبر داد

محقق شدن 100 میلیارد از مصوبات عمرانی سفر رهبری در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری کرمانشاه گفت: ‌100 میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر رهبری به شهرستان کرمانشاه محقق شده است.

محقق شدن 100 میلیارد از مصوبات عمرانی سفر رهبری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رنجبر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه شهرستان کرمانشاه، 346 طرح با 119 میلیارد تومان با هزار و 923 اشتغالزایی مصوب شده است.

رنجبر تصریح کرد: 69 میلیارد تومان از این طرح مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه 700 میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز از سفر رهبری به استان کرمانشاه اختصاص یافته‌، خاطرنشان کرد: در طی 5 سال آینده کرمانشاه علاوه بر بودجه که به استان تعلق می‌گیرد 300 میلیارد تومان هم سالانه به بودجه آن افزوده می‌شود.

معاون فرمانداری شهرستان کرمانشاه اظهار‌ کرد: در طرح توسعه کشاورزی در شهرستان کرمانشاه 870 طرح مصوب شده است که 250 طرح آن در مرحله عقد قرارداد با اعتبار 17 میلیارد تومان است.

وی افزود: تا‌کنون 190 هکتار زمین به مردم واگذار شده و در تلاشیم تا پایان سال این میزان از اراضی به 800 هکتار برسد.

رنجبر خاطرنشان کرد: در بخش مشاغل خانگی 59 میلیارد تومان به شهرستان کرمانشاه تسهیلات داده شده است که عملکرد شهرستان کرمانشاه در این بخش نسبت به سال گذشته توفیقاتی را داشته است.

وی سهمیه اشتغال در نظر گرفته شده در سال 91 را 30 هزار و 366 نفر عنوان کرد و از مدیران دستگاه‌ها خواست تا قصوری نسبت به تحقق این میزان اشتغال نداشته و نسبت به ثبت افراد جذب شده در سامانه اشتغال رصد جدیت داشته باشند.

معاون فرمانداری کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن فصل بارندگی‌، از دستگاه‌های مرتبط خواست آمادگی خود را در شرایط بحران فراهم آورند و ستاد سوخت نسبت به ذخیره‌سازی نفت سفید و نفت گاز در مدارس اهتمام داشته باشند تا در زمستان مدارس با مشکل مواجه نشوند.

وی از دستگاه‌های آب و فاضلاب، برق، گاز خواست تا با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند و درصورت عدم پرداخت هزینه‌های آب و برق و ... هیچ دستگاهی حق قطع آب و برق و... ندارد‌.

فرماندار در پایان به برپایی نماز در ادارات شهرستان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: همه برکات در نماز است‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول