اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون ادبی اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه کانون ‌ادبی «شفق» شهرستان اردکان با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان ادبی این شهرستان در کتابخانه آیت‌الله حائری برگزار شد.

کانون ادبی اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان اردکان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: با توجه به استعداد خوب جوانان اردکانی در زمینه‌های‌ ادبی، راه‌اندازی چنین محافل ادبی در شهرستان ضروری است.

وی همچنین از آمادگی اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان برای حمایت از کانون‌های ادبی خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات نویسندگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور می‌تواند در استعدادیابی و پرورش ذوق ادبی مردم این خطه نقش به سزایی داشته باشد.

پایدار، مصطفی عابدی را به عنوان مسئول کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان معرفی کرد.

مسئول کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی اردکان نیز در این جلسه مهم‌ترین هدف این کانون را شناسایی استعداد نوجوانان و جوانان در زمینه نویسندگی و شاعری و کمک به پرورش این استعدادها برشمرد.

وی برگزاری کلاس‌های نویسندگی، جلسات حافظ شناسی، نقد شعر و کتاب را از جمله فعالیت‌های این کانون نام برد و بیان کرد: هم‌اکنون تعداد زیادی از افراد ادب‌دوست اردکانی درخواست عضویت در کانون را دارند که پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام آنها، برای شرکت در برنامه‌ها دعوت خواهند شد.

عابدی تصریح کرد: مقرر شد نام کانون ادبی شهرستان، برای احترام به مقام علمی و ادبی مرحوم آیت‌الله بهجتی، امام جمعه فقید و پیشکسوت عرصه ادب اردکان، «شفق» نامگذاری شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول