اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر مطرح کرد

کمک به افزایش تولید ملی و محصولات استراتژیک در سمنان و مهدیشهر

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر از کمک به افزایش تولید ملی و محصولات استراتژیک در سمنان و مهدیشهر در این مجلس خبر داد.

کمک به افزایش تولید ملی و محصولات استراتژیک در سمنان و مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان حیدریان عصر امروز در حاشیه نخستین گردهمایی «هم‏گرایی، هم‏اندیشی، توسعه و آبادانی شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر» که با حضور فرماندار شهرستان سمنان، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، شمار زیادی از مردم، مسئولان، صاحب‏نظران و کارشناسان بخش‏های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران مختصری از اهداف مجلس محلی را بیان کرد.

وی اظهار داشت: تشکیل مجلس محلی یکی از شعارهای اصلی نماینده سمنان و مهدیشهر در دوران تبلیغات انتخابات مجلس بود که محقق شد.

رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر افزود: این پدیده مهم در واقع نوعی به‏کارگیری نخبگان و صاحب‏نظران و تبادل اطلاعات و تقویت ارتباطات در سطوح مختلف است.

حیدریان با اشاره به فرمایش رهبری به نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «طرح‏ها و پیشنهادهایی که مربوط به عمران و رفاه حال ملت خصوصاً مستضعفین است، انقلابی و با سرعت تصویب کنید و از نکته‏سنجی‏ها و تغییر عبارات غیرلازم که موجب تعویق امر است، اجتناب کنید»، اظهار داشت: پیاده‏سازی این طرح، تحولی بسیار خوب و مؤثر در نحوه اداره امور دارد.

وی افزود: مهم‏ترین هدف مجلس محلی سمنان و مهدیشهر، داشتن ارتباط مستمر و ارائه نظرات کارشناسی توسط نخبگان و در نهایت ارائه خدمات مناسب به شهروندان در بخش‏های مختلف است.

رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر اضافه کرد: انتقال تجربیات و گفتمان فراگیر در سطوح مختلف می‏تواند گامی بلند در جهت سازندگی و توسعه و آبادانی سمنان و مهدیشهر باشد.

حیدریان گفت: شناخت چالش‏ها و گذر از آن، انتظارات و مطالبات مردم، توسعه و آینده‏نگری در سمنان و مهدیشهر با استفاده از نظرات کارشناسان و گروه‏های هدف از دیگر انگیزه‏های مجلس محلی به شمار می‏رود.

وی به برخی دیگر از اهداف مهم تشکیل مجلس محلی اشاره کرد و گفت: بهره‏گیری از مشارکت هرچه بیشتر مردم و افزایش مشارکت مردمی، آسان‏سازی مشارکت و اعلام نظر مردم در دولت و امور اجرایی استان و شهرستان‏ها و نیز هدایت و رهبری و پشتیبانی همه‏جانبه مبتنی بر دانش و گسترش و فرهنگ نوآوری در بدنه دولت از مهم‏ترین اهداف تشکیل مجلس محلی است.

رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر همچنین افزایش و کیفیت‏بخشی به ارائه خدمات دولتی و تأمین رضایت مردم، بهبود وضعیت شهروندان و توزیع مناسب خدمات دولتی و افزایش پاسخگویی مسئولان در برابر شهروندان را از اهداف عمده مجلس محلی سمنان و مهدیشهر عنوان کرد.

حیدریان افزود: این مجلس تشکیل شده است تا به ایجاد بستری مناسب برای تقویت بخش خصوصی و سرمایه‏گذاری اقتصادی و آسان‏سازی ارتباط میان مسئولان و مردم و بخش‏های مختلف دولتی و خصوصی بپردازد.

وی گفت: توجه مستمر به قشر آسیب‏پذیر و مستضعف جامعه و تلاش در جهت حل مشکلات آنان و افزایش رضایت‏مندی مردم و کمک به افزایش تولید ملی و محصولات استراتژیک با جلب نظر سرمایه‏گذاران در عرصه‏های مختلف نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول