اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری همایش تولید ملی لبیک به فرمان رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد درباره برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این استان گفت: برگزاری این همایش لبیک به فرمان رهبری است.

برگزاری همایش تولید ملی لبیک به فرمان رهبری است

رضا یوسف‌وند در حاشیه برگزاری همایش ملی تولید ملی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از موفقیت‌های این دانشگاه است، اظهار کرد: این همایش نتیجه چندین جلسه علمی با پژوهشگران، و ارسال مقالات و بررسی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه این همایش لبیکی به فرمان رهبری در مورد سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، تصریح کرد: دریافت مقالات توسط دبیرخانه همایش از 10 تیرماه تا 25 مردادماه ادامه داشت که بیش از 300 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد.

یوسف‌وند از پذیرش 200 مقاله خبر داد و گفت: در پایان همایش از تعدادی از مقالات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی از کارآفرین برتر استان در این همایش تجلیل شد تا سرمایه و کار ایرانی را ارج نهاده باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور بر تشکیل ستاد حمایت از کار و تولید ملی در دانشگاه پیام‌نور تاکید دارد، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان در اول سال تحصیلی جاری موفق به تشکیل این ستاد شد.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف برگزاری این همایش ایجاد بستری مناسب برای ایده‌پردازی محققان، پژوهشگران و نظریه‌پردازان در خصوص پتانسیل‌ها و ویژگی‌های منطقه و به ویژه استان است.

یوسف‌وند گفت: باید از تمامی کسانی که دانشگاه پیام‌نور را در اجرای موفق این همایش یاری کردند تشکر کرد و سپاه فتح استان نیز یکی از حامیان اصلی دانشگاه پیام‌نور در برگزاری این همایش بود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول