اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران خبر داد

امدادرسانی به 389خانوار سیل‌زده بهشهری / شماری از شهروندان مفقودند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از ارسال مایحتاج اولیه برای آسیب‌دیدگان سیلاب شهرستان بهشهر خبر داد.

امدادرسانی به 389خانوار سیل‌زده بهشهری / شماری از شهروندان مفقودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور بیان کرد: در پی بارندگی‌های شدید شب گذشته و جاری شدن سیلاب در شهرهای ساری، قائمشهر، بابل، بهشهر و گلوگاه امدادگران جمعیت هلال‌احمر مازندران بلافاصله پس از دریافت گزارش‌های اولیه به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به آسیب‌پذیری گسترده در شهرستان بهشهر، مرکز ثقل عملیات امداد و نجات بر این شهر متمرکز شد و بیش از 150 نفر اعم از امدادگر و پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان با بکارگیری بیش از 10 دستگاه آمبولانس، 30 دستگاه خودروی امدادی و همچنین 65 دستگاه موتور پمپ‌های لجن‌کش و تخلیه آب در مناطق مختلف شهرستان بهشهر مستقر شدند.

وی درباره خدمات ارائه شده جمعیت هلال‌احمر گفت: تخلیه آب از 200 واحد مسکونی و تجاری، مشارکت در بازگشایی معابر و ارائه کمک‌های امدادی اولیه به بیش از 2 هزار نفر و انتقال مصدومان به مراکز درمانی از جمله اقدامات تیم‌های امدادی در ساعات اولیه بروز حادثه بوده است.

ولی‌پور با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب به 389خانوار در شهرستان بهشهر افزود: توزیع 350 کیلو نایلون، 2 هزار قوطی انواع کنسرو، 680 کیلو قند و شکر، 240 قوطی روغن نباتی، 500 بسته چای و یک‌هزار کیلو برنج از دیگر خدمات ارائه شده جمعیت هلال‌احمر استان به آسیب‌دیدگان سیلاب در شهرستان بهشهر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران همچنین گفت: با توجه به مفقود شدن شماری از شهروندان، تیم آنست (سگ‌های تجسس) هلال‌احمر استان نیز در منطقه حضور فعال دارد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول