اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری ساری:

سیل به جاده‌های روستایی چهاردانگه ساری خسارت زد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری ساری از تخریب جاده‌های روستایی منطقه چهاردانگه در این منطقه خبر داد.

سیل به جاده‌های روستایی چهاردانگه ساری خسارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسماعیل امینی عصر امروز در حاشیه بازدید از منطقه پشت‌کوه چهاردانگه ساری در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در ساری از مسدود شدن راه‌های روستایی ششک، مزده و قطع پل ارتباطی روستای چالو خبر داد.

وی با اعلام قطع شدن مسیر ارتباطی روستای اروست به جاده اصلی، بیان داشت: راه روستایی خارخون رودبار مسدود است و نیز در روستا خارخون به حسینه روستا خسارت جدی وارد شد و یک واحد مسکونی نیز در این روستا تخریب شد.

عضو شورای اداری ساری از اتلاف تعدادی دام در روستای چالو خبر داد و یادآور شد: یک دستگاه تراکتور با تریلر در رودخانه‌های چالو در بین گل ولای قرار دارد.

امینی با اعلام اینکه در این منطقه تاکنون تلفات جانی گزارش نشد تاکید کرد: به خاطر رانش زمین ترافیک در محور اصلی کیاسر به سمنان وجود دارد و ماموران راه و شهرسازی در حال پاک‌سازی محور هستند.

وی در ادامه با اعلام قطعی برق در برخی مناطق روستایی بخش چهاردانگه ساری گفت: برق منطقه ششک و مزده هم‌اکنون قطع است و در بالادست برق تاکنون قطع بود ولی با اقدامات انجام شده برق وصل شد.

عضو شورای اداری ساری که در حال حاضر برای بازدید از منطقه پشت کوه چهاردانگه حضور داشت: از خسارت جدی سیل و باران به جاده‌های روستایی بخش چهاردانگه ساری خبر داد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول