اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی خبر داد

رشد 33 درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در استان 33 درصد افزایش داشته است.

رشد 33 درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی، ابراهیم نصری اظهار کرد: در اجرای طرح جابه‌جایی مسافران تابستانی سال جاری یک‌میلیون و 171 هزار و 673 نفر با انجام 57 هزار و 138 سفر مسافرتی با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب مسافران جا‌به‌جا شده 32.79 درصد و سفر انجام شده 19.49 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری 35 هزار و 212 سفر درون استانی انجام شده که 62 درصد سفرهای خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است و 347 هزار و 302 نفر را جا‌به‌جا کرده‌اند.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: بیرجند با انجام 33 هزار و 872 سفر بیشترین میزان سفر انجام شده در خراسان جنوبی را داشته و رتبه نخست سفرهای صورت گرفته را به خود اختصاص داده است و بشرویه با انجام 904 سفر انجام شده کمترین میزان سفر را داشته و رتبه هشتم را در بین شهرستان‌های استان کسب کرده است.

نصری اضافه کرد: ناوگان سواری کرایه عمومی خراسان جنوبی با انجام 26 هزار و 700 سفر بیشترین سفر انجام شده را داشته است و 47 درصد سفرهای استان را به خود اختصاص داده و ناوگان سواری کرایه استان با جا‌به‌جایی 800 هزار و 106 نفر 9 درصد جا‌به‌جایی مسافران استان را از آن خود کرده است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی با جا‌به‌جایی 148 هزار و 964 نفر، 82 درصد جا‌به‌جایی مسافران با ناوگان عمومی را به خود اختصاص داده است.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: ناوگان مینی‌بوسی استان با انجام 925 هزار سفر کمترین سفر انجام شده را داشته و 10 درصد سفرهای خراسان جنوبی را از آن خود کرده است.

نصری گفت: ناوگان مینی‌بوسی خراسان جنوبی با جا‌به‌جایی 100 هزار و 725 نفر، 8.5 درصد جا‌به‌جایی مسافران استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول