اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد

بهره‌برداری از کارگاه تولید قطعات بتنی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از بهره‌برداری از کارگاه تولید قطعات بتنی سازمان عمران شهرداری قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

بهره‌برداری از کارگاه تولید قطعات بتنی در قزوین

سیدحسین شفیعی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین امروز کارگاه تولید قطعات بتنی این سازمان با شیوه مدرن به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نخستین کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری قزوین در سال 87 به بهره‌برداری رسیده است، اما در حال حاضر پاسخگوی نیاز این سازمان نیست، افزود: کارگاه تولید قطعات بتنی جدید سازمان عمران شهرداری قزوین با شیوه مدرن به بهره‌برداری خواهد رسید تا پاسخگوی نیازهای شهرداری قزوین برای اجرای پروژه‌های عمرانی باشد.

وی افزود: کارگاه تولید قطعات بتنی جدید قابلیت تولید انواع کفپوش‌های بتنی برای پیاده‌روها و سواره‌روهای درجه دو و سه و جدول‌های بتنی با اشکال خاص مانند کانیو ایستاده کنار و کانیو وسط خیابان‌ها با کیفیت بالا را دارد.

شفیعی با بیان اینکه کارگاه جدید قادر خواهد بود در چند شیفت کاری جالیز و ‪جدول کانیو تولید کند، بیان کرد: با توجه به مرغوبیت مصالح، قطعات تولید شده به لحاظ کسب مقاومت‌های استاندارد، عمر مفید و کیفیت مطلوب در زمان بهره‌برداری از پیاده‌روهای سطح شهر میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین اضافه کرد: این مهم موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با استفاده از این تولیدات شاهد توسعه گسترده شهر قزوین باشیم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول