اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 306

گرامی: نمایشنامه‌خوانی از کارهای برتر جشنواره تئاتر کودک بود

خبرگزاری فارس: یک بازیگر تئاتر کودک گفت: امسال نمایشنامه‌خوانی از کارهای برتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بوده است.

گرامی: نمایشنامه‌خوانی از کارهای برتر جشنواره تئاتر کودک بود

لعیا گرامی در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هفت سال سابقه کار تئاتر دارم که چهار سال است به صورت جدی تئاتر کودک را کار می‌کنم که امسال برای سومین سال است که در جشنواره شرکت می‌کنم.

وی در خصوص چگونگی محتوای متن‌های نمایشی کودک و نوجوان ادامه داد: امسال سال اولی بود که بخش نمایشی کودک و نوجوان از هم جدا شده بود و برای شروع کارهای خوبی ارائه شده بود و این روند با گذشت زمان بهتر می‌شود و محتوا هم تغییر پیدا می‌کند.

بازیگر تئاتر تصریح کرد: از جمله کار‌های خوبی که در جشنواره‌ها برای هنرمندان برگزار می‌شود برنامه نمایشنامه‌خوانی است که امسال نمایشنامه‌خوانی از کارهای برتر در جشنواره بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تئاتر کنونی ما در وضعیت خوبی است اما این وضعیت به آن معنا نیست که باید حمایت و اطلاع‌رسانی از روی آن برداشته شود بلکه این روند باید به صورت جدی ادامه پیدا کند.

گرامی عنوان کرد: متن‌های نوشته شده برای کودکان و نوجوانان باید هر روز پیشرفت کنند چرا که نیازهای جامعه ما تغییر می‌کند و نمایش‌ها نیز باید با نیاز کودکان و نوجوانان امروز وفق پیدا کنند.

بازیگر تئاتر در پایان سخنانش گفت: از میزبانی همدان بسیار راضی هستیم چرا که همه برنامه‌ها بسیار هماهنگ و منظم بود و هیچ مشکلی پیش نیامد و نسبت به سال گذشته برنامه بسیار بهتر شده بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول