اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اعتبارات سفر رهبری به کنگان به 110 میلیارد تومان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان از 660 میلیارد ریال به 1100 میلیارد ریال افزایش یافته و این امر موجبات عمران و آبادانی کنگان را فراهم می‌کند.

اعتبارات سفر رهبری به کنگان به 110 میلیارد تومان افزایش یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدانشناس در نشست مسئولان آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: تلاش برای ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان امری بسیار ارزشمند است و در سال تحصیلی جاری در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین گامی در این راستاست و با تدابیر حاجی‌بابایی و با تلاش سایر مسئولان شاهد رشد کمی و کیفی آموزش و پرورش هستیم.

فرماندار کنگان از اجرای چند طرح مهم آموزشی در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری و همچنین مصوبات سفر دولت در این شهرستان اهمیت زیادی دارند و به ویژه در احداث مدرسه و فضای جدید آموزشی اقدامات بسیار زیادی انجام گرفته است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: تمام مدارس تخریبی شهرستان کنگان به تدریج بازسازی می‌شوند تا شاهد فضایی ایمن در مدارس باشیم.

وی از افزایش اعتبارات سفر رهبری به کنگان خبر داد و گفت: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان از 660 میلیارد ریال به 1100 میلیارد ریال افزایش یافته و این امر موجبات عمران و آبادانی کنگان را فراهم می‌کند.

فرماندار کنگان بیان کرد: مسئولان آموزش و پرورش بر کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز بر ضرورت تلاش بیشتر معلمان در راستای ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان و تدریس دروس بر اساس بودجه‌بندی و شیوه‌های نوین تاکید کرد.

عباس شریف افزود: در مدارس ابتدایی که بر اساس طرح جدید نظام آموزشی تا پایه ششم برنامه‌ریزی شده از معلمان می‌خواهیم تا با استفاده از فناوری‌های جدید آموزشی و سیستم‌های هوشمند به امر تدریس دانش‌آموزان بپردازند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان بر بهینه‌سازی در استفاده از امکانات و تجهیزات آموزشی تاکید کرد و از آنان خواست در امر تدریس از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار آموزشگاه استفاده مطلوب کنند.

وی همچنین از مدیران آموزشگاه‌ها خواست تا با همیاری دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها در مرتفع کردن برخی از مشکلات آموزشی تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول