اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

معماری و تفریح اسلامی از تاکیدات رهبری است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه سخنان مقام معظم رهبری مسرت‌بخش است، گفت: معماری و تفریح اسلامی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی ایشان در خراسان شمالی است.

معماری و تفریح اسلامی از تاکیدات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا محمودی ساعتی پیش در مراسم افتتاحیه 110 پروژه فرهنگی‌، عمرانی و ورزشی کهریزک از توابع شهرستان ری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره مسرت‌بخش است. بنده پس از استماع سخنان رهبری در جمع جوانان خراسان شمالی بسیار مسرور و خوشحال شدم.

معاون استانداری تهران با اشاره به عزت مقام معظم رهبری تاکید کرد: در دین مبین اسلام فردی که در راستای خدمت به مردم و مکتب اسلام گام برمی‌دارد به عزت و بزرگی می‌رسد و شاهد این هستیم که امروز مقام معظم رهبری عزتمند هستند و بیانات ایشان همچون گوهری از لسان ایشان تراوش می‌شود.

وی بیان داشت: یک انسان معمولی می‌تواند با دانش اسلامی به اوج برسد و امروز نیز شاهد این هستیم که رهبر معظم انقلاب با تکیه بر تاکیدات اسلام به عزت، اقتدار و بزرگی رسیده‌اند.

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به نکاتی که مقام معظم رهبری در سخنان خود در ارتباط با مسائل عمرانی مطرح کردند، عنوان داشت:‌ معماری اسلامی و تفریح اسلامی از جمله نکاتی بود که مقام معظم رهبری در بخش عمران به آن اشاره کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم نیازهای وطن خود را برطرف کرده و معماری اسلامی را در اماکن مختلف به کار ببریم.

محمودی تفریح اسلامی را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری دانسته و خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راهبردی مسلمانان است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی اقدامات شایسته‌ای داشته باشیم.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: امیدواریم با انجام اقدامات شایسته و در خور تمدن اسلامی فرش قرمزی برای ظهور منجی عالم بشریت پهن کنیم.

این گزارش حاکی است، مراسم افتتاحیه 110 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی کهریزک از توابع شهرستان ری با حضور لاله افتخاری و حسن طلا نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، بخشداران، معاونین فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان ری و جمعی از خانواده شهدا و امت شهیدپرور استان ری برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول