اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

ورزش‌های همگانی باید به فرهنگ تبدیل شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: ورزش‌های همگانی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شوند.

ورزش‌های همگانی باید به فرهنگ تبدیل شوند

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی و اخلاق اسلامی از عوامل اصلی سعادت انسان است.

وی تلاش هر چه بیشتر برای ارتقای فرهنگ ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی در جامعه را خواستار شد و عنوان کرد:‌ ورزش‌های همگانی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شوند.

شریفی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راور عنوان کرد: این همایش به منظور جلب مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در عرصه ورزش همگانی، ایجاد فضای وحدت و همدلی و فراهم کردن زمینه اشاعه و گسترش ورزش در راور برگزار شد.

وی ابراز داشت: صبح امروز طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی یک دستگاه خودروی سواری پراید به برنده خوش شانس و برگزیده همایش خانم محمودی‌خورندی اهدا شد.

رئیس ستاد برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان راور با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری همایش مذکور تصریح کرد: این همایش گسترده برای نخستین بار در شهرستان با همت مسئولان برگزار شد.

شریفی از پخش همزمان همایش پیاده‌روی راور به صورت مستقیم از شبکه سه سیما خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های گوناگون ازجمله فرش، صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و ... بود.

وی بیان کرد: همچنین بسیاری از مردم ایران اسلامی با راور به عنوان باب‌الرضا آشنا شدند که در حاشیه کویر لوت با مردمی ولایت‌مدار، سخت کوش، شهیدپرور، مهمان‌نواز و خونگرم قرار گرفته است.

شریفی همچنین از اهدای جوایز ارزنده از جمله کمک هزینه سفرهای زیارتی خانه خدا، عتبات عالیات و مشهد مقدس به 27 نفر، دوچرخه، لوازم خانگی و ده‌ها جایزه دیگر به قید قرعه به برندگان پیاده‌روی خانوادگی در راور خبر داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول