اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست کاندیدای اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی

رزیتا حیدری رئیس هیئت ورزش‎های همگانی خراسان‌رضوی شد

خبرگزاری فارس: انتخابات ریاست هیئت ورزش‎های همگانی خراسان‌رضوی به نفع رئیس کمیته آموزش به پایان رسید و رزیتا حیدری رئیس هیئت ورزش‎های همگانی خراسان‌رضوی شد.

رزیتا حیدری رئیس هیئت ورزش‎های همگانی خراسان‌رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‏های همگانی استان خراسان‌رضوی ساعتی قبل با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‏های همگانی کشور برگزار و پس از دوبار رای گیری، رزیتا حیدری به ریاست این هیئت انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیئت ورزش‎های همگانی ابتدا رای‌گیری میان رزیتا حیدری، رئیس کمیته آموزش هیئت ورزش‌های همگانی، سید علی نقی سنجر موسوی، سرپرست هیئت و سلیمانی، دیگر کاندیدای ریاست هیئت ورزش‌های همگانی با حضور 19 عضو مجمع برگزار شد که در پایان حیدری و سنجر موسوی موفق به اخد 9 رای شدند و سلیمانی نیز یک رای کسب کرد.

پس از مشخص شدن آرا، رای‌گیری مجددی برگزار شد که در پایان آزیتا حیدری با کسب 10 رای رئیس هیئت شد و علی نقی سنجر موسوی با کسب 9 رای نتوانست به این سمت دست پیدا کند.

گفتنی است، سنجر موسوی که در ابتدای حضور دکتر علی اکبر هاشمی جواهری به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به عنوان مشاور او انتخاب شده بود، کاندیدای مورد نظر این اداره‌کل برای ریاست هیئت ورزش‌های همگانی بود و برای نخستین‌بار در دوران 8 ماهه مدیریت هاشمی جواهری در اداره‌کل ورزش و جوانان، کاندیدای او در مجمع هیئت‎های ورزشی موفق به اخذ رای نشد.

پس از برگزاری چندین انتخابات تک کاندیدایی برای هیئت‌های ورزشی استان خراسان‌رضوی، این نخستین انتخابات مجمع هیئت‏های ورزشی استان بود که بیش از یک کاندیدا داشت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول