اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

خروجی آب تصفیه‌خانه خرم‌آباد وارد چرخه تامین آب کشاورزان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پس از آزمایش‌های انجام شده، خروجی آب تصفیه‌خانه خرم‌آباد وارد چرخه تامین آب کشاورزان پایین دست می‌شود.

خروجی آب تصفیه‌خانه خرم‌آباد وارد چرخه تامین آب کشاورزان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، مهدی اکبریان در جریان بازدید معاون عمرانی استانداری لرستان از روند تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خرم‌آباد گفت: در حال حاضر تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خرم‌آباد جمعیتی حدود 450 هزار نفر را زیر پوشش دارد.

وی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خرم‌آباد در سه مدول به صورت فعال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و قرار است، خروجی آب تصفیه‌خانه پس از انجام فرایند تصفیه و آزمایشات لازم، در حد شاخص مجاز آلودگی، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خروجی آب این تصفیه‌خانه وارد چرخه تامین آب کشاورزان پایین دست می‌شود، اظهار داشت: همچنین کود حاصل از لایه‌روبی آن نیز پس از فعل و انفعالات و کاهش آلودگی جهت تقویت درختان و باغ‌های پارک تفریحی و گردشگری 14 معصوم (ع) خرم‌آباد به منظور همکاری شرکت در راستای جذب گردشگر و کمک به فضاهای تفریحی و سیاحتی و تقویت بهداشت عمومی و ایجاد فضای زیست محیطی سالم و بانشاط به استفاده همشهریان می‌رسد.

اکبریان ابراز امیدواری کرد: این شرکت همچنان در کنار سایر دستگاه‌های استان بتواند مستحکم و ماندگار همکاری مستمر و نقش موثر خود را ایفا کند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول