اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعب بانک ملی کردستان:

85 درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کردستان محقق شد

خبرگزاری فارس: رئیس شعب بانک ملی کردستان از تحقق 85 درصدی تعهدات این بانک در زمینه اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد.

85 درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کردستان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر رضانیا ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ارائه تسهیلات بانک ملی به مددجویان کمیته امداد کردستان در محل اداره‌کل این نهاد مقدس در سنندج، اظهار کرد: ‌تولید ملی تعبیری دیگر از جهاد اقتصادی است و رونق ملی در سایه استمرار جهاد اقتصادی امکان‌پذیر است.

به گفته وی، ارتقای کیفیت، توسعه و فزونی تولید ملی بستگی به اشتغال مولد دارد و در این میان شبکه بانکی به عنوان شریان اقتصادی کشور موظف است با حمایت از فعالان عرصه کار و تولید همسو شود.

رئیس شعب بانک ملی کردستان به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بانک ملی سازمانی است 100 درصد دولتی در هر شرایطی باید حامی دولت باشد و در چنین شرایطی وظیفه‌ای سنگین و خطیر بر عهده دارد.

به گفته رضانیا، جایگاه بانک ملی در سطح کشور جایگاه خاصی است و برای حفظ و ارتقای این جایگاه نیاز به کار و تلاش بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تحریم‌های اقتصادی قشر ضعیف جامعه بیشتر مورد فشار قرار می‌گیرند، نگاه اصلی و اولویت در پرداخت تسهیلات امسال قشر ضعیف و نیازمند جامعه است.

رئیس شعب بانک ملی کردستان افزود: پرداخت تسهیلات به ویژه در بحث اشتغال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به منظور توانمندسازی این قشر در دستور کار بانک ملی در سطح کشور و استان قرار کرفته است.

رضانیا کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی را وظیفه‌ای شرعی و قانونی دانست و بیان داشت: با توجه به تعامل بسیار خوب بین دو دستگاه امیدواریم در سال‌جاری شاهد تحقق 100 درصدی تعهدات این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در سایه تعامل بسیار خوب مدیران امداد در شهرستان‌ها با مدیران شعب بانک ملی بیش از 85 درصدی تعهدات این بانک در زمینه اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد محقق شد.

رئیس شعب بانک ملی کردستان عدم ابلاغ به‌موقع سهم تسهیلات به مددجویان در سال گذشته را یکی از عوامل محقق نشدن 100 درصدی تعهدات این بانک در این حوزه عنوان کرد و افزود: با ابلاغ به‌موقع سهم این نهاد مقدس از تسهیلات بانکی، تحویل پرونده‌های مددجویان واجد شرایط و رفع برخی از موانع از جمله ضمانت‌نامه‌های بانکی امسال شاهد تحقق 100 درصدی تعهدات خواهیم بود.

وی در پایان از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی به عنوان یکی از خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک ملی در زمینه پرداخت به‌موقع وام‌ها نام برد و گفت: کمیته امداد امام خمینی کردستان کم‌ترین مطالبات معوق به بانک ملی را در این استان دارد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول