اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از آموزشگاه‌های آزاد صورت گرفت

بهره‌مندی آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: 30 درصد مؤسسان آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی در استان مشمول دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی شده‌اند.

بهره‌مندی آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی

جلیل شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در  راستای حمایت از آموزشگاه‌های آزاد در استان با معرفی این اداره کل، تاکنون بیش از 90 درصد مؤسسان آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی در استان مشمول دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی شده‌اند.

وی افزود: این تسهیلات از محل بنگاه‌های زودبازده و تا سقف 60 میلیون ریال با همکاری بانک‌های عامل به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: تعداد 170 آموزشگاه آزاد مهارت‌آموزی در سراسر استان فعالیت دارد که تعداد شش آموزشگاه در روستاهای استان مستقر هستند.

شهریاری گفت: این آموزشگاه‌ها در سه رشته عمده شامل رایانه، طراحی و دوخت و همچنین آرایش و پیرایش فعالیت داشته و بیش از 40 حرفه جانبی را به مهارت‌آموزان آموزش می‌دهند.

وی بیان کرد: به منظور حمایت بیشتر از این آموزشگاه‌ها، تعداد 58 حرفه که در گذشته توسط آموزشگاه‌های دولتی فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شد در حال حاضر به آموزشگاه‌های آزاد محول شده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول