اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خانواده کمیته امداد:

میز خدمت بخش هوشمند کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میز خدمت بخش هوشمند این نهاد است که در راستای عمل به وظایف محوله از سوی دولت در تمام دفاتر استانی کمیته امداد سطح کشور راه‌اندازی شده است.

میز خدمت بخش هوشمند کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی‌محمد ذوالفقاری ظهر امروز در آیین افتتاح میز خدمت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: خدمت باید بر مبنای محاسبه و تحلیل داده‌های مددجویی کمیته امداد صورت گیرد.

وی افزود: مدیر مجموعه بر اساس اطلاعات صحیحی که از این طریق به دست می‌آورد، می‌تواند برنامه‌ریزی صحیحی برای زیر مجموعه خود داشته باشد.

ذوالفقاری ابراز داشت: راهنمایی مناسب ارباب‌رجوع به واحدهای مربوط از دیگر وظایف مهم میز خدمت به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: میز خدمت بخش هوشمند این نهاد است که در راستای عمل به وظایف محوله از سوی دولت در تمام دفاتر استانی کمیته امداد سطح کشور، راه‌اندازی شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: تجزیه و تحلیل انواع مشکلات مددجویی، جنسیت، نیاز و سطح سواد مددجویان و مواردی از این قبیل از سوی دست‌اندرکاران واحد میز خدمت می‌تواند، مدیریت واقع‌بینانه‌تری را در این مجموعه محقق سازد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به سیستم جامع خدمات حمایتی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در این سیستم تمام مشخصات فقر خانواده‌ها ثبت و بر اساس آن ایجاد تناسب بین نیاز خانواده‌ها و بسته‌های خدمات امداد هر چه بهتر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول