اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بسیاری از مشکلات کشورهای جهان ناشی از نداشتن ولی فقیه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز مشکلات و معضلات بسیاری از کشورهای درگیر در جهان ناشی از عدم برخورداری از ولایت فقیه است.

بسیاری از مشکلات کشورهای جهان ناشی از نداشتن ولی فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان اظهار کرد: امروز ولایت فقیه در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اهداف پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) را برای مردم تبیین می‌کند.

وی با بیان اینکه ولی فقیه در جامعه هدایت مردم به سوی کمال را بر عهده دارد، افزود: امروز مشکلات و معضلات بسیاری از کشورهای درگیر در جهان ناشی از عدم برخورداری از ولایت فقیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه تصریح کرد: ماهیت ولایت اهل بیت(ع) به زیباترین شیوه در زیارت جامعه کبیره و بیان نورانی ائمه معصوم(ع) ترسیم شده است.

لطفیان، زیارت جامعه کبیره را دایرة‌المعارف شناخت اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: پیوند مردم با زیارت جامعه کبیره آنها را در برابر طوفان‌های فکری منحرف‌کننده بیمه می‌کند.

وی از هیئت‌های مذهبی و مساجد خراسان جنوبی خواست مطابق برنامه پیش‌بینی شده نسبت به احیای قرائت این زیارت در این ایام اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، تبیین درست فرهنگ غدیر را لازمه حرکت جامعه اسلامی به سوی کمال، پیشرفت و تعالی دانست و اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) بنیانگذار نخستین فرهنگ غدیر و نکوداشت این حرکت تاریخی بود و جامعه اسلامی با تأسی به سیره آن حضرت به احیای سنت حسنه غدیر همت گماشتند.

لطفیان با بیان اینکه نعمت ولایت فقیه زمینه‌ساز تحقق اهداف انبیاء و امامان معصوم(ع) استٰ، ادامه داد: قدردانی و شکر نعمت ولایت فقیه زمینه استمرار حکومت جهانی مهدوی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول