اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام کردستان:

900 هدیه ازدواج به نوعروسان کمیته امداد کردستان اهدا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 900 هدیه ازدواج به نوعروسان زیرپوشش این نهاد مقدس در استان اهدا شده است.

900 هدیه ازدواج به نوعروسان کمیته امداد کردستان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در همایش وصلت نور که به مناسبت سالزور ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) در مجتمع فرهنگ هنری فجر سنندج برگزار شد، گفت: با اهدای هدیه‌های ازدواج به 400 زوج در این مراسم، تعداد عروس‌های دریافت‌کننده هدیه ازدواج در سال‌جاری به 900 نفر می‌رسد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 3 هزار نوعروس کردستانی از کمیته امداد استان جهیزیه دریافت کردند و یک‌هزار و 500 مورد هدیه ازدواج نیز به پسران مددجو که تشکیل خانواده دادند، اهدا شد.

وی به بحث آموزش خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان اشاره کرد و بیان داشت: هر سال 2 هزار خانواده زیرپوشش این نهاد در استان آموزش نظام جامع خانواده را از کارشناسان دینی و مشاوران خانواده فرا می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد ارائه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به مددجویان زیرپوشش است تا بدین وسیله زمینه ایجاد اشتغال را برای این افراد فراهم کند.

موسی‌نژاد از کسب رتبه اول این اداره‌کل در زمینه ایجاد اشتغال در بین دستگاه‌‌های اجرایی استان در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال 90 به همت مسئولان مرتبط و پشتکار مددجویان بیش از 9 هزار و 600 شغل در استان ایجاد شده است.

وی پرداخت مستمری را اولویت آخر کمیته امداد خواند و عنوان کرد: کمیته امداد همواره به دنبال خودکفا کردن مددجویان زیرپوشش با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مختلف همچون ایجاد اشتغال است.

وی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده کمیته امداد امام نیز در این راستا برنامه‌های خود را با شعار استمرار جهاد اقتصادی، توانمندی، کارآفرینی و تحکیم بنیان خانواده دنبال و اجرایی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: برای تحکیم بنیان خانواده بهترین الگو برای زوج‌های جوان سیره و سلوک حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) در زندگی است.

موسی‌نژاد اظهار داشت: ریشه همه دوستی‌ها، محبت‌ها و عشق و علاقه باید در کانون گرم خانواده شکل گیرد تا در اجتماع نمود داشته باشد.

وی به فرموده امام صادق(ع) در ارتباط با ابراز علاقه اشاره کرد و افزود: این امام همام فرمودند اگر به کسی علاقه دارید حتماً با او در میان بگذارید تا از این احساس اطلاع داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول