اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

بیش از 61 هزار پرونده قاچاق کالا به مراجع قضایی ارجاع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 61 هزار و 973 فقره پرونده قاچاق کالا در شش ماه نخست امسال به مراجع قضایی استان ارجاع شده است.

بیش از 61 هزار پرونده قاچاق کالا به مراجع قضایی ارجاع شده است

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال 342 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 131 درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است، افزود: در این زمینه 61 هزار و 973 فقره پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد که 21 درصد افزایش داشته است.

گل‌محمدی با بیان اینکه پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره در ارتباط با اختلافات خانوادگی و ملکی 12 هزار و 536 فقره افزایش یافته است، تصریح کرد: به دلیل حضور مشاوران و متخصصان در امر مشاوره و حقوق در این مراکز آمار مشاوره نسبت به مدت زمان مشابه 48 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این تعداد پرونده هفت هزار و 96 فقره منجر به صلح شده است که 54 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال 331 هزار و 652 فقره احکام قضایی به طرفین ابلاغ شده است، گفت: در این راستا 24 درصد رشد وجود دارد، همچنین 47 هزار و 937 فقره احکام قضایی اجرا شده که نسبت به مدت زمان مشابه 11 درصد افزایش یافته است.

گل‌محمدی گفت: سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در استان افزایش یافته است و افرادی که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند به منظور متضرر نشدن باید از حفاظ و نگهبان در ساختمان استفاده کنند و در کارگاه‌ها نیز سیستم‌های هشداردهنده و ایمنی لازم نصب شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کیف‌قاپی در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در این ارتباط بانوان بیشتر مورد سرقت قرار می‌گیرند و لازم است در هنگام تردد در خیابان وجوه نقد با خود حمل نکنند و نیز در زمان خروج از بانک‌ها و بنگاه‌های معاملاتی مراقب باشند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول