اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوکان برگزار شد

رزمایش یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نمایش اقتدار و توان نظامی نیروی انتظامی رزمایش یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در بوکان برگزار شد.

رزمایش یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی

به گزارش فارس از بوکان این رزمایش با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم این شهرستان در پارک ساحلی این شهر برگزار شد.

در این رزمایش یگان‌های ویژه تخصصی رانندگی و موتورسواری اقدام به رژه و انجام حرکات نمایشی کردند.

عملیات سلاح‌کشی و آزادسازی گروگان از برنامه‌هایی بود که در این رزمایش توسط یگان‌ ویژه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

همچنین مانور مبارزه با سارقان مسلح که اقدام به سرقت خودوری حامل پول بانک کرده بودند و پس از ضرب و شتم ماموران حمل پول خودرو و لوازم همراه خودرو را به سرقت بردند، توسط یگان ویژه پاسداران ناجا نیروی انتظامی استان به نمایش گذاشته شد.

عملیات مبارزه با نزاع خیابانی توسط واحد مبارزه با نزاع‌های خیابانی، برگزاری عملیات واحد ویژه کاراته‌کار نیروی انتظامی استان به‌منظور مقابله با جرائم خشن از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این رزمایش بود که با استقبال باشکوه عموم شهروندان مواجه شد.

گفتنی است گروه‌های عملیات ویژه و واکنش سریع، نیروهای متخصصی هستند که در مواقع لزوم و شرایط خاص وارد عمل می‌شوند و در کشور نیز این گروه ویژه پلیسی تحت عنوان یگان ویژه پاسداران ناجا تشکیل شده و به فعالیت می‌پردازد.

نیروهای این یگان به غیر از گذراندن دوره‌های عمومی تحت آموزش‌های ویژه‌ای قرار می‌گیرند تا در ماموریت‌های حساس پلیسی که دقت بالایی را می‌طلبد بتوانند ماموریت را به خوبی انجام دهند و در صورت درگیری کمترین تلفات را داشته باشند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول