اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب در چهارمحال و بختیاری

فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تقدیر می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‎های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کتاب تمام فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در این استان تقدیر می‎شوند.

فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تقدیر می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره کل، اظهار داشت: برنامه‌های کتابخانه‌ها باید در راستای افزایش افراد کتابخوان و گسترش فرهنگ کتابخوانی باشد.

وی افزود: کتابداران باید با همتی بیش از گذشته در ارتقای شاخص‌های فرهنگی کتابخانه‌ها تلاش کنند.

صادقی با تاکید بر افزایش عضو در کتابخانه‌ها، گفت: سمت و سوی برنامه‎ها باید در راستای افزایش اعضا و گسترش فرهنگ مطالعه باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسئولان کتابخانه‌ها با حضور در مراکز دانشگاهی و مدارس و با اطلاع‌رسانی از مسابقات کتابخوانی، نسبت به ترغیب دانش‌آموزان به سمت کتاب و کتابخوانی اقدام کنند.

وی با اشاره به برنامه اهدای کتاب توسط عموم مردم و مسئولین ادارات، افزود: رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان با رایزنی با ائمه جمعه و مسئولین ادارات و تبلیغات گسترده، نسبت به اجرای این برنامه در ابعاد وسیع اقدام کنند.

صادقی با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب، عنوان کرد: جشن گرامیداشت هفته کتاب به صورت با شکوه در مراکز شهرستان‌ها برگزار و از تمام فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تقدیر می‎شود.

به گزارش فارس، در این نشست مسئولان ادارات کتابخانه‌های شهرستان با ارائه گزارش عملکرد در شش ماه گذشته به تشریح ارتقای شاخص‌ها، عدم رشد در بعضی از شاخص‌ها و مشکلات موجود پرداختند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول