اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین خبر داد

معرفی کتابخانه شال به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: کتابخانه عمومی شال به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور معرفی شد.

معرفی کتابخانه شال به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، محمود لالوها اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط اداره‌کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های کشور، کتابخانه شال به دلیل فعالیت‌های مثبت انجام داده جزو پنج کتابخانه برتر فرهنگی کشور قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری دوره‌های قصه‌گویی و کتابخوانی برای کودکان، چاپ ماهنامه دانش، راه‌اندازی وبلاگ ویژه کتابخانه که در آن نقد مسابقات کتابخوانی و مطالب جذاب و خواندنی در مورد کتاب قرار داده می‌شود از مهم‌ترین فعالیت‌های این کتابخانه در سال جاری بوده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: برگزاری نشست‌های مختلف فرهنگی و تعامل با آموزش و پرورش و مشارکت فعال در مسابقات فرهنگی از دیگر اقدامات کتابخانه شال هستند.

لالوها تصریح کرد: هماهنگی و انسجام مسئول و کتابداران در یک کتابخانه مهم‌ترین عامل در ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مراجعان و جلب رضایت آن‌ها است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول