اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خبر داد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی تا خرداد 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان اردبیل تا خرداد سال آینده خبر داد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی تا خرداد 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های مدرسه‌سازی در اردبیل اظهار داشت: 11 پروژه مدرسه‌سازی با عنوان مدارس شبانه‌روزی جزو پروژه‌های مهر ماندگار این استان است که از پیشرفت 90 درصدی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در هر یک از شهرستان‌های استان مدارس شبانه‌روزی به سرعت در حال اجراست و به نظر می‌رسد به صورت کامل این مدارس شبانه‌روزی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از هزینه کرد 12 میلیارد تومان برای احداث و راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی در استان خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این پروژه‌ها به 4 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که با تزریق آن می‌توان پروژه‌های نیمه تمام شبانه‌روزی را تکمیل و در اختیار آموزش قرار دهیم.

وحدتی‌پور با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 600 پروژه مدرسه‌سازی در این استان در حال اجراست، گفت‌: ما علاوه بر مدرسه‌سازی در ساخت آزمایشگاه، کارگاه فنی و حرفه‌ای، نمازخانه و سالن‌های ورزشی نیز با فضاهای مجهز اقدام کردیم که با تکمیل آنها شاخص فضاهای ورزشی و آموزشی ارتقا خواهد یافت.

این مسئول از هوشمند‌سازی بیش از 300 مدرسه با همراهی آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: ما در این زمینه سعی کردیم برخی از مشکلان و نارسایی‌ها را مرتفع کنیم و در بحث توزیع و تجهیز امکانات آموزشی مساوات و عدالت را نیز رعایت کردیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان داشت: هم اکنون 11 پروژه آموزشی در قالب 67 کلاس درس با زیر‌بنای 11 هزار و 790 متر‌مربع از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در استان اردبیل در حال اجراست.

وحدتی‌پور افزود: 76 پروژه را نیز در قالب 333 کلاس درس در کمتر از سه ماه احداث کرده و با زیربنای 33 هزار متر‌مربع مهر ماه تحویل آموزش و پرورش دادیم.

وی از احداث دو استخر سرپوشیده شنا در مشگین‌شهر و پارس‌آباد خبر داد و تصریح کرد:‌ این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در پایان سخنان خود استفاده از مصالح ساختمانی و تجهیزات تولید داخل را در ساخت و تجهیز مدارس با هدف تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد و اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که مدارسی را بسازیم تا متناسب با فرهنگ و شان و منزلت دانش‌آموز ایرانی باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول