اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان خبر داد

اختصاص 9 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مدارس نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان از اختصاص 9 میلیارد ریال از جاری برای تکمیل پروژه‌های مدارس در حال ساخت و تجهیز مدارس این شهرستان خبر داد.

اختصاص 9 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مدارس نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری نهبندان، حسن غفوری‌فرد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر ضرورت حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بر بنیاد خرد جمعی و رویکرد فرهنگی و تربیتی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین نظام نوین تعلیم و تربیت اسلامی بر عهده دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان اجرای طرح هوشمندسازی کلاس‌های درس در مدارس را گامی اساسی در راستای بهبود کیفیت فرایند آموزش عنوان کرد و افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها باید نسبت به هوشمندسازی یک کلاس درس در مدرسه اقدام کنند.

غفوری‌فرد همچنین از اختصاص اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و تملک دارایی در سال جاری برای تکمیل پروژه‌های مدارس در حال ساخت و تجهیز مدارس متوسطه، راهنمایی و ابتدایی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری 80 درصد سهمیه سوخت شهرستان نهبندان به مدارس و حوزه‌های علمیه این شهرستان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول