اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد

نصب 2700 انشعاب فاضلاب از محل اعتبارات سفر رهبری به قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تاکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم بیش از 5 کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب اجرا و 2 هزار و 750 فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

نصب 2700 انشعاب فاضلاب از محل اعتبارات سفر رهبری به قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا با گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار داشت: این سفر منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم این شهر شد و قطعاً در تاریخ قم ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای رسیدگی به مناطق محروم خاطر نشان کرد: در همین راستا مصوبه‌ای در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تخصیص 60 میلیارد ریال به اجرای این پروژه ابراز داشت: برنامه‌ریزی و اجرای مصوبه سفر مقام معظم رهبری به قم با سرعت پیگیری شده و تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 20 میلیارد از محل تعهدات وزارت نیرو برای اجرای شبکه‌های فاضلاب تا درب منازل مصوب شده بود، یادآور شد: 30 میلیارد ریال اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص یافته و هزینه شده و 5 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از محل تعهدات وزارت نیرو هزینه شده است و مابقی اعتبارات نیز در سال جاری تخصیص خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انعقاد قراردادهای مختلف جهت لوله‌گذاری و نصب انشعابات خبر داد و با اشاره به میزان پیشرفت این پروژه گفت: تاکنون بیش از 5 کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب اجرا و 2 هزار و 750 فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان با تقدیر از همکاری شورای شهر و شهرداری قم به ویژه شهرداران خدوم مناطق 2، 3 و 6 شهری و صبر و شکیبایی شهروندان این مناطق در اجرای این پژوه خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای کامل شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه و نصب انشعابات آن شاهد افزایش سطح سلامت و ارتقای سطح بهداشت عمومی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول